ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در کرمان افتتاح شد
کد خبر: 4184850
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در کرمان افتتاح شد

در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ستاد تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در کرمان افتتاح شد.

افتتاح ستاد ملی تبیین و ترویج مکتب شهید قدس در کرمانبه‌ گزارش ایکنا از کرمان، در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ستاد تبیین و ترویج مکتب شهید قدس امروز، هشتم آذرماه با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات کشور، دبیر ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی و مدیران ادارات تبلیغات استان در کرمان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام سعید شهابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در جریان این مراسم با بیان اینکه تبیین اسلام ناب محمدی از ابتدا تکلیفی بر عهده سازمان تبلیغات بود و این جریان با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین همچنان ادامه دارد، افزود: تبیین در ابعاد و مصادیق مختلفی است که یکی از مصادیق آن تبیین مکتب شهید سلیمانی است.

وی تصریح کرد: امسال یک کار ویژه‌ای برای سالگرد شهید سلیمانی برگزار می‌کنیم تا فرمایش رهبر معظم انقلاب در حوزه تبیین بر زمین نماند و براساس توان و ظرفیت خود بخشی از این بار را برداریم به همین دلیل در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی هر یک از ظرفیت‌های احصا شده حداقل یک کار مشخص انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان اینکه در هر شهرستان استان در حال حاضر حداقل ۱۰ ظرفیت آماده وجود دارند، اظهارکرد: بنیاد هدایت، بنیاد سپهر، کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، مبلغان، جامعه قرآنی و... از جمله این ظرفیت‌ها هستند که اگر هر کدام از این مجموعه‌ها یک کار شاخص در سالگرد شهید سلیمانی انجام دهند حداقل ۲۵۰ تا ۳۰۰ برنامه تبیینی در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، ترویج و تبیین سیره، منش، سبک زندگی، رفتار، ابعاد شخصیتی و در مجموع مکتب شهید سلیمانی را اساس کار فعالیت‌های تبیینی در مراسم سالگرد برشمرد و با بیان اینکه امروز درک درستی از شهدا وجود ندارد و تنها تصویر آنها را دیده‌ایم، اظهار کرد: ظرفیت‌ها آماده شده‌اند تا مکتب شهید سلیمانی را به دنیا معرفی کنیم و در ستاد شهید قدس بر کار تبیینی و روشنگری تأکید داریم.

انتهای پیام
captcha