چهارمین اجلاسیه مدیران حوزه‌های علمیه بانوان کشور در کرمان افتتاح شد
کد خبر: 4183235
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

چهارمین اجلاسیه مدیران حوزه‌های علمیه بانوان کشور در کرمان افتتاح شد

چهارمین اجلاسیه مدیران و معاونان استانی حوزه‌های علمیه بانوان کشور به‌منظور بررسی برنامه‌های پنج‌ساله از سوی معاونت‌های آموزش، پرورش و فرهنگی حوزه‌های علمیه در کرمان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا معاون امور حوزه‌های علمیه بانوان کشوربه گزارش ایکنا از کرمان، آیین افتتاحیه چهارمین اجلاسیه سه روزه مدیران و معاونان استانی حوزه‌های علمیه بانوان کشور همزمان با سالگرد قمری شهادت سردار سلیمانی صبح امروز، ۳۰ آبان‌ماه و با حضور، مدیر حوزه‌های علمیه بانوان کشور، رئیس مرکز برنامه‌ریزی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بانوان و معاونان کشور، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان و هیئت امنای حوزه‌ها و مدارس علمیه استان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا، معاون امور حوزه‌های علمیه بانوان کشور در این آیین با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و بیان اینکه این روزها بیش از هر زمان جبهه مقاومت و مظلومان عالم به یاد شهید سلیمانی هستند، گفت: در این اجلاس مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه بانوان از ۲۸ استان کشور حضور دارند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با بیان اینکه حوزه علمیه بانوان به‌صورت فصلی نشست‌هایی را برگزار می‌کنند و نشست چهارم با بررسی برنامه‌های پنج‌ساله از سوی معاونت‌های آموزش، پرورش و فرهنگی بررسی می‌شود، اظهار کرد: انتخاب امروز نشان می‌دهد که هدف والاتر ما تجدید پیمان با سیدالشهدای جبهه مقاومت و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه است و گرد هم آمدیم تا بگوییم قاسم هنوز زنده است و در پایان این اجلاس ما و همکارانمان سفیرانی برای انتقال سیره و مکتب شهید سلیمانی هستیم.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، نیز در این جلسه گفت: شهید سلیمانی در دو محور بسیار جلوه کرد. محور نخست شهرت شهید سلیمانی بود البته ایشان به شدت از اینکه مشهور باشند تنفر داشت اما خداوند می‌خواست که ایشان مشهور شود.

وی افزود: محور دوم محبوبیت شهید سلیمانی است که این محبوبیت را در مراسم تشییع این شهید مشاهده کردیم. دانایی، فهم بالا، زیرکی و تیزهوشی از عوامل محبوبیت شهید سلیمانی بود و در هر صحنه‌ای که ورود می‌کرد برجسته بود. همچنین دارایی برای خدایی از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود و او تلاش که خود را دارا و رضایت خداوند را جلب کند.

امام جمعه کرمان با بیان خاطراتی از شهید سلیمانی در خصوص توجه به امر ولایت و همچنین احترام به مادران شهدا، اظهار کرد: امروز عده‌ای صحبت‌های امام جامعه را آنگونه که خود می‌خواهند می‌نویسند نه طبق چیزی که خواست و منویات رهبر معظم انقلاب است اما تمام تلاش حاج قاسم در میدان و صحنه عمل این بود که حرف امام جامعه بر زمین نماند لذا خداوند او را هم محبوب و هم مشهور کرد.

انتهای پیام
captcha