انهدام شبکه فعال قاچاق سلاح و مهمات شرق کشور در کرمان
کد خبر: 4181514
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

انهدام شبکه فعال قاچاق سلاح و مهمات شرق کشور در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک شبکه قاچاق سلاح جنگی که به‌صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشت، خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۶ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف و ضبط شد.

قاچاق سلاحبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، امید رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک شبکه قاچاق سلاح جنگی که به‌صورت گسترده در شرق و جنوب شرق کشور فعالیت داشت خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۶ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری کشف و ضبط گردید.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از انجام اقدامات فنی و منسجم اطلاعاتی، اعضای این شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان مورد شناسایی قرار گرفتند.

رضایی اظهار کرد: سحرگاه امروز و با دستور قضایی ضربه به باند مذکور در دستور کار دادستانی و نیروهای امنیتی قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر از سرکردگان اصلی دستگیر شدند. قاچاقچیان این محموله سلاح را از مرزهای شرقی وارد کشور می‌کردند و قصد توزیع در استان‌های عمقی کشور را داشتند.

گفتنی است، مبارزه بی امان با باندهای قاچاق سلاح و مهمات در دستور کار دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی استان کرمان قرار دارد و طی چند ماه گذشته چندین محموله بزرگ سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام
captcha