رئیس قوه قضاییه به کرمان سفر می‌کند
کد خبر: 4178970
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

رئیس قوه قضاییه به کرمان سفر می‌کند

رئیس کل دادگستری استان کرمان از سفر رئیس قوه قضاییه به کرمان خبر داد و گفت: این سفر روز چهارشنبه، ۱۰ آبان‌ماه انجام می‌شود و سفر رسمی است.

رئیس قوه قضاییهبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز، نهم آبان‌ماه در نشست خبری، از سفر رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به کرمان خبر داد و گفت: این سفر روز چهارشنبه، ۱۰ آبان‌ماه انجام می‌شود. سال گذشته رئیس قوه قضاییه به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی به استان سفر داشت که جزو سفرهای مناسبتی بود. برخی از سفرها نیز مسئله محور هستند اما در سفر رسمی، شورای عالی قضایی نیز رئیس قوه را همراهی می‌کنند که در شهرستاها حضور یافته و مشکلات قضایی و اداری شهرستان‌ها بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ نفر از شورای عالی قضایی کشور، شامل معاونان و سازمان‌های تابعه در استان حضور دارند، افزود: اولویت‌های سفر و همچنین مشکلات از سوی معاونت راهبردی سفر مشخص و گزارش شده که متناسب با این گزارش‌ها نمایندگان رئیس قوه در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام حمیدی تصریح کرد: سفر رئیس قوه قضاییه به مرکز استان است که بازدید از مجتمع‌‌های قضایی استان، نشست با کارکنان قضایی، دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگان، شرکت در شورای قضایی و شرکت در شورای اداری استان کرمان از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در کرمان است.

رئیس کل دادگستری استان در پایان اظهار کرد: امیدواریم این سفر نتایج خوبی داشته باشد و مشکلات فعالان اقتصادی و همچنین دادگستری‌ها جمع‌بندی و رفع شود و نتیجه این سفر خدمتگذاری بهتر و بیشتر دادگستری کرمان به مردم باشد.

انتهای پیام
captcha