بیانیه ستاد نماز جمعه کرمان در محکومیت جنایات اسرائیل
کد خبر: 4176444
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

بیانیه ستاد نماز جمعه کرمان در محکومیت جنایات اسرائیل

ستاد نماز جمعه کرمان با صدور بیانه‌ای از مردم خواست با حضور حداکثری در میعادگاه‌های نماز جمعه خشم خود نسبت به جنایات اسرائیل در غزه را ابراز کنند.

ستاد نماز جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه، در پی اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه ستاد نماز جمعه کرمان با صدور بیانه‌ای از مردم خواست با حضور حداکثری در میعادگاه‌های نماز جمعه خشم خود نسبت به این جنایات را ابراز کنند. متن بیانیه به شرح زیر است.

«بسم الله القاصم الجبارین

تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد.(مقام معظم رهبری)

هفت دهه جنگ و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین آثار زیانباری در منطقه غرب آسیا داشته که حاصل آن کشته شدن، آوارگی و پناهندگی هزاران فلسطینی از جمله غیرنظامیان بوده است.این بار روحیه ددمنشی و تجاوزگری رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده، از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم‌ها و جنایات و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شود.

این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین‌المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، سبوعیت و وحشی‌گری خود را به معرض نمایش جهانی قرار داده و دلهای مسلمانان جهان و حق‌طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی‌تابی و انتقام نموده است.

لذا از مردم شریف و انقلابی کرمان دعوت به عمل می‌آید تا با حضور حداکثری در میعادگاه نمازجمعه کرمان مصلی امام علی(ع) ضمن اقامه نماز جمعه، خشم و انزجار خود را نسبت به این جنایات ددمنشانه به جهانیان اعلام نمایند.»

انتهای پیام
captcha