بیش از ۴ هزار نفر در کلاس‌های مجمع قاریان و حافظان کرمان شرکت کردند
کد خبر: 4174535
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
در تابستان امسال

بیش از ۴ هزار نفر در کلاس‌های مجمع قاریان و حافظان کرمان شرکت کردند

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان با بیان اینکه در تابستان امسال ۴ هزار و ۱۴ نفر از آموزش‌های مجمع در کرمان بهره‌مند شدند، گفت: از این تعداد یک‌هزار و ۴۱۴ آقا و ۲ هزار و ۵۷۸ بانو بودند.

سید حمیدرضا توحیدی مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمانسیدحمیدرضا توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از استان به ارائه گزارشی از اقدامات و آموزش‌های این مرکز در تابستان پرداخت و گفت: مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان در طول ۳ دهه فعالیت خود گام‌های مؤثرى برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه برداشته و از شروع فعالیت خود تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار نفر از آموزش‌های مجمع بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی مجمع در رشته‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل، صوت و لحن، حفظ، مفاهیم و ترجمه برگزار می‌شود، اظهار کرد: مجمع قاریان و حافظان قرآن با ۲۰ مرکز آموزشی مستقیم و یا تحت روش آموزشی در کرمان و شهرستان‌های استان، در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه فعالیت می‌کند.

توحیدی سن شروع آموزش قرآن در مجمع را از سه سالگی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه در کنار آموزش‌های قرآنی، برنامه‌های سرگرمی و اردویی نیز در طول دوره برگزار می‌شود روح نشاط و شادابی بر کلاس‌های آموزشی حاکم است و مورد استقبال قرار می‌گیرد به‌گونه‌ای که در تابستان امسال ۴ هزار و ۱۴ نفر از آموزش‌های مجمع قاریان و حافظان قرآن در کرمان بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به معاونت‌های مختلف آموزشی مجمع، ادامه داد: در معاونت صوت‌ولحن ۹۰ آقا و ۴۰ بانو (در مجموع ۱۳۰ نفر)، در معاونت مفاهیم ۶۷ آقا و ۴۹ بانو (در مجموع ۱۱۶ نفر) در معاونت حفظ ۵۰ آقا و ۸۰۸ بانو(در مجموع ۸۵۹ نفر)، در معاونت عمومی ۹۹۷ آقا و یک‌هزار و ۳۱بانو (در مجموع دو هزار و ۸ نفر) و در معاونت شهرستان‌ها ۲۵۱ آقا و ۶۵۰ بانو (در مجموع ۹۰۱ نفر) از آموزش‌های قرآن در تابستان امسال بهره‌مند شدند.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان در پایان با بیان اینکه در بعضی از معاونت‌ها آموزش‌ها به‌صورت حضوری و غیرحضوری پیگیری می‌شود، گفت: در مجموع ۳ هزار و ۸۵۵ نفر به‌صورت حضوری و ۱۳۷ نفر به‌صورت غیرحضوری در کلاس‌های مجمع شرکت کردند که از این تعداد یک‌هزار و ۴۱۴ نفر آقا و ۲ هزار و ۵۷۸ نفر بانو بودند.

انتهای پیام
captcha