قدرت پوشالی اسرائیل به پایان رسیده است
کد خبر: 4173565
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
امام جمعه کرمان:

قدرت پوشالی اسرائیل به پایان رسیده است

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه پیروزی‌های مقاومت نشان داد که اسرائیل دیگر در جایگاه بازدارندگی نیست، گفت: دوران آن قدرت پوشالی که اسرائیل سال‌ها درست کرده بود به پایان رسیده و در روزهای آتی خبر پیروزی‌های پی‌درپی به امت مسلمان می‌رسد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۵ مهرماه در شورای اداری استان ضمن تبریک پیروزی‌های چشمگیر، تاریخی و سرنوشت فلسطین، گفت: خبرهای خوش و صحنه‌های بسیار خوشحال‌کننده، حاکی از قدرت مقاومت، فلسطین و رزمندگان این جبهه و عزمی است که این اقتدار را به تصویر بکشد.

وی با بیان اینکه پیروزی‌های مقاومت نشان داد که اسرائیل دیگر در جایگاه بازدارندگی نیست، افزود: دوران آن قدرت پوشالی که اسرائیل سال‌ها درست کرده بود به پایان رسیده و انشالله در روزهای آتی خبر پیروزی‌های پی‌درپی به امت مسلمان و به ویژه ایران اسلامی که فرمانده جبهه مقاومت است، می‌رسد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با گرامیداشت روز روستا و عشایر این دو قشر را در جامعه مهم و تأثیرگذار خواند و تصریح کرد: روستاییان و عشایر مردمانی مفید برای جامعه، سخت‌کوش و اهل مقاومت هستند. آنها اهل تلاش و زحمت هستند و هر کجا که نیاز باشد در صحنه حضور دارند و امیدواریم دولت بستری برای خدمت‌رسانی این دو قشر فراهم کند.

وی با بیان اینکه حرکت‌های مردمی زمانی به اوج خود می‌رسد که مردم احساس کنند دولت در بسترسازی حضور آنها کم نمی‌گذارند، ادامه داد: دولت‌ها زمانی در خدمت مردم باشند حماسه بزرگی خلق می‌شود که نمونه آن اربعین است که هر سال بزرگتر می‌شود.

امام جمعه کرمان در پایان با بیان اینکه اگر مردم احساس کنند دولت‌ها به حضور آنها احتیاج دارد و شرایط فراهم است با جدیت ورود می‌کنند، اظهار کرد: امیدواریم دولت سیزدهم بستر را برای حضور جدی مردم در صحنه‌هایی که نیاز کشور و نظام است فراهم کند.

انتهای پیام
captcha