آیین پایانی جشنواره جهانی «شعر مقاومت» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4152966
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

آیین پایانی جشنواره جهانی «شعر مقاومت» در کرمان برگزار شد

آیین پایانی اختتامیه نخستین جشنواره جهانی «شعر مقاومت» در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد و شاعران برگزیده این جشنواره تجلیل شدند.

آیین پایانی جشنواره جهانی شعر مقاومت در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین پایانی اختتامیه نخستین جشنواره جهانی «شعر مقاومت» با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، شهردار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، جمعی از مسئولان استان و شاعران ملی و بین‌المللی شامگاه، ۱۴ تیرماه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.
 
در این آیین که باحضور شاعرانی از ایران، سوریه، عراق، لبنان و افغانستان همراه بود، شاعران منتخب به خواندن اشعار خود پرداختند و در پایان داوران و برگزیدگان این جشنواره تجلیل شدند. همچنین کتاب «صدایم بزنید کوه» گزیده اشعار فارسی جشنواره جهانی شعر مقاومت رونمایی شد.
 
آیین اختتامیه نخستین جشنواره جهانی «شعر مقاومت» به‌مدت‌ سه روز در کرمان برگزار شد و برگزاری نشست‌های تخصصی شعر مقاومت و همچنین دو برنامه شعرخوانی مردمی در دو مسجد شهر کرمان از جمله برنامه‌های جانبی این اختتامیه بود.
 
یادآور می‌شود، نخستین جشنواره جهانی «شعر مقاومت» به‌همت شهرداری کرمان در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برگزار شد و در مرحله ابتدایی ۲ هزار شعر از ۶۰۱ شاعر به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری‌های اولیه ۱۴۷ شاعر به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت ۲۰ شاعر برگزیده شدند.
انتهای پیام
captcha