تبیین شخصیت امام راحل محور برنامه‌های بزرگداشت است
کد خبر: 4142962
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

تبیین شخصیت امام راحل محور برنامه‌های بزرگداشت است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در برنامه‌های ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد باید از ظرفیت حوزه‌های علمیه برای جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی استفاده کنیم، گفت: برنامه‌های محوری در راستای تبیین شخصیت امام راحل و سیره ایشان برگزار می‌شود.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، دوم خرداد‌ماه در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه کار رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس امروز برای نیروهای نظامی دنیا شگفت‌آور است، اظهار کرد: رزمندگان ایران اسلامی در عملیات بیت‌القدس با امکانات کم، منطقه را از دشمن پس گرفتند و این نشان دهنده دلاور مردی رزمندگان ما و نصرت خداوند متعال است.
 
وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته در کشور و بیان اینکه دشمن امروز برای تسلط بر ذهن جوانان ما کار می‌کند که باید با جهاد تبیین با آن مقابله کنیم، در خصوص برنامه‌های ۱۴ خرداد در کرمان گفت: برنامه‌های محوری در راستای تبیین شخصیت امام راحل و سیره ایشان در سطح شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در برنامه‌های ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد باید از ظرفیت حوزه‌های علمیه برای جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی استفاده کنیم، تصریح کرد: ۳ هزار نفر از استان کرمان به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند. پشتیبانی این کار از سوی استانداری است و قرار نیست وجهی از زائران دریافت شود.
 
حجت‌الاسلام محمدحسین شاهمرادی، مسئول تعلیم و تربیت بسیج استان نیز در این جلسه به موضوع جمعیت اشاره کرد و گفت: جمعیت مسئله مبنایی است که تمام مسائل کشور و آینده نظام متأثر از این موضوع است. نخستین آسیب پیری جمعیت هزینه نگهداری از سالمندان است و کشوری که پیر شود نظام بهداشت آن کشور دچار بحران می‌شود.
 
وی کم شدن نیروی کار، کاهش تولید، مسائل امنیتی و... را از دیگر پیامدهای پیری جمعیت برشمرد و گفت: باید نگرش فرهنگ تغییر پیدا کند زیرا مسائل مادی در این زمینه صرفاً ملاک نیست و قشرهای مرفه‌تر فرزندان کمتری دارند. سخت‌ترین مورد تربیت فرزند است و باید محیط تربیت ایجاد شود.
انتهای پیام
captcha