عزت کشور در گرو کار و تولید است
کد خبر: 4136982
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

عزت کشور در گرو کار و تولید است

خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه عزت کشور در گرو کار و تولید است، گفت: امیدواریم با کار دانش‌بنیان و مولد کشور به اوج عزت و استقلال اقتصادی برسد و کشور بر مدار تولید و نه بر مدار فروش نفت و سرمایه اداره شود.

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی خطیب موقت جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی، خطیب موقت جمعه کرمان امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های‌ نماز جمعه کرمان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، بیان کرد: تقوای الهی یکی از قوانین بنیادین و جهانی قرآن و رعایت آن وظیفه آحاد مردم است.

وی با بیان اینکه رعایت تقوا برای زندگی انسان ضروری است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بر تقوا بنیان نهاده شده و شهدا جان خود را در مسیر تقوا فدا کردند و امام خمینی(ره) امام متقین بود.

حجت‌الاسلام علیمرادی در خطبه دوم ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مایه عزت و شرافت ملت و اسلام هستند. سپاه یکی از فروعات و شاخه‌های شجره طیبه انقلاب اسلامی است که میوه‌های مبارکی برای ملت ایران از آغاز تاکنون داشته است.‌

خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه سپاه در مأموریت‌های خود سرافراز بوده است که سند آن فرمایشات امام راحل درباره سپاه است، افزود: سند تداوم سربلندی سپاه، فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و نشان می‌دهد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امکان ارتقا و گسترش همه کارآمدی‌های خود را دارد.

وی با گرامیداشت روز کار و کارگر، تصریح کرد: هر روز و همیشه روز کار و کارگری و رشد و عزت کشور در گرو کار و تولید است. انحطاط و بدبختی کشور نیز با کم کاری و کار نکردن و عدم علاقه به‌کار است. امیدواریم با کار دانش‌بنیان و مولد کشور به اوج عزت و استقلال اقتصادی برسد و کشور بر مدار تولید و نه بر مدار فروش نفت و سرمایه اداره شود.

حجت‌الاسلام علیمرادی در پایان با اشاره به در پیش بودن روز معلم و بزرگداشت مقام شهید مطهری گفت: معلم در مقام عقل پروری قرار دارد؛ عقل انسان را به عبودیت خالق وامی دارد و جلوی ندانم کاری و حماقت و سفاهت انسان را می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha