کرمان روزانه شاهد افتتاح مجموعه‌ پروژه‌های شهری خواهد بود
کد خبر: 4118839
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
تا عید مبعث

کرمان روزانه شاهد افتتاح مجموعه‌ پروژه‌های شهری خواهد بود

شهردار کرمان گفت: از ابتدای دهه فجر تا عید مبعث مجموعه‌ای از پروژه‌های شهری افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد که هیچکدام از این پروژه‌ها زیر ۳ میلیارد تومان نخواهد بود.

سعید شعرباف شهردار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سعید شعرباف، شهردار کرمان امروز، ۱۲ بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌منظور ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده شهرداری با اشاره به افزایش ۵۵ درصدی درآمدهای شهرداری کرمان، این افزایش را در دهه‌های گذشته بی‌نظیر خواند و گفت: تاکنون بیش از ۷۵ درصد از بودجه عمرانی محقق شده است.

وی ادامه داد: در رویکرد جدید شهرداری برای افتتاح هر پروژه شهرداری یک مراسم افتتاحیه برگزار نخواهد شد و از امروز تا روز مبعث هر روز(به جز روزهای تعطیل) مجموعه‌ای از پروژه‌های شهری افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد که هیچکدام از این پروژه‌ها زیر ۳ میلیارد تومان نخواهد بود.

شهردار کرمان از رونمایی از فاز اول ناوگان حمل و نقل عمومی کرمان به ارزش ریالی ۱۶۲ میلیارد تومان در دومین روز از دهه فجر خبر داد و گفت: دو خط ویژه حمل و نقل نیز اختصاص داده شده است و برخی از این ناوگان به افراد حساس و کم‌توان، توان یابان، مدارس استثنایی، ناشنوایان، نابینایان و ... اختصاص دارد.

وی با اشاره به اقدامات خوب شهرداری کرمان در حوزه آسفالت معابر و رکورد زنی در این زمینه، به مولدسازی دارایی‌های شهرداری کرمان به نفع مردم اشاره کرد و افزود: در حوزه مشارکت اجتماعی نیز پروژه‌هایی افتتاح خواهد شد که گرم خانه‌ دائم، موزه انسان و فضا، مرکز مشاور اجتماعی «مهر» و ... از جمله این پروژه‌ها است.

شعرباف از تحقق وعده شهرداری کرمان برای هوشمندسازی خدمات شهرداری کرمان خبر داد و گفت: ۸ بخش به سامانه شفافیت شهرداری کرمان اضافه خواهد شد که در ایران بی‌نظیر است. همچنین ۸ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری کرمان برای دوربین‌های پایش تصویری هزینه شده است.

وی به ایجاد زیرساخت‌ها برای اجرای طرح فیبر نوری در کرمان اشاره کرد و آن را گام بزرگی در تحقق شهر هوشمند دانست و ادامه داد: پروژه‌هایی در مناطق ۴ شهری کرمان به ارزش ۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد که برخی از آنها از درخواست‌های چند ساله مردم است.

شهردار کرمان با اشاره به بهسازی آرامستان‌های کرمان، گفت: اقداماتی نیز در حوزه بهسازی و ایجاد پارک‌ها، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، پروژه‌هایی برای تأمین روشنایی معابر، کاشت سرو شیراز در کرمان، ایجاد زیرساخت‌ها و... به همت شهرداری کرمان در حال انجام است. همچنین تا پایان سال و در اعیاد شعبانیه نیز پروژه‌هایی افتتاح خواهد شد که امیدواریم با حمایت‌های ملی و دولتی بتوانیم سرعت کار را افزایش دهیم.

انتهای پیام
captcha