افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه گردشگری همزمان با دهه فجر در کرمان
کد خبر: 4118631
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه گردشگری همزمان با دهه فجر در کرمان

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کرمان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه گردشگری به‌مناسبت دهه فجر در استان خبر داد.

فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، فریدون فعالی، مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کرمان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه گردشگری به‌مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد، شش پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و این طرح‌ها شامل سه اقامتگاه بوم‌گردی، یک هتل آپارتمان، یک مجتمع بین راهی و یک مجتمع تفریحی و گردشگری می‌شود.

وی افزود: همچنین در ایام دهه‌ فجر ۱۴ پروژه با سرمایه‌گذاری ۸۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که می‌توان به ۱۲ اقامتگاه بوم‌گردی، یک مجتمع گردشگری و یک مرکز سرگرمی و تفریحی اشاره کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان کرد: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب، مرمت ۱۷ پروژه حوزه میراث‌فرهنگی نیز در قالب فازهای مختلف به اتمام می‌رسد که اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها بیش از ۴ میلیارد تومان است.

فعالی گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از مسئولیت‌های مهم اداره‌کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان و دیگر دستگاه‌های مرتبط است که در این زمینه همکاری لازم با سرمایه‌گذاران این حوزه انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha