جامعه نیازمند تفکر شهید سلیمانی است
کد خبر: 4112365
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

جامعه نیازمند تفکر شهید سلیمانی است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی بن‌بست شکنی ایشان بود و دشمن نیز نبوغ و خلاقیت حاج قاسم را می‌شناخت، گفت: امروز جامعه به این فکر مبتکرانه و خلاق نیاز دارد.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۱۵ دی‌ماه در گردهمایی اصحاب علم، فرهنگ و هنر که در مصلی کرمان برگزار شد، به ویژگی خلاقیت شهید سلیمانی پرداخت و گفت: ایشان اعتقاد داشت مدیر خلاق مدیری است که بحران را سرکوب کند.

وی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی بن‌بست شکنی ایشان بود و دشمن نیز نبوغ و خلاقیت حاج قاسم را می‌شناخت و از حضور ایشان در میدان می‌ترسید که نمونه آن شکست محاصره اربیل با ۵۰ نفر نیرو بود. این هراس دشمن به دلیل نبوغ و خلاقیت حاج قاسم بود.

سردار نظری با اشاره به اقدامات شهید سلیمانی در مقابله و شکست داعش، گفت: امروز جامعه به این فکر مبتکرانه و خلاق نیاز دارد و با توجه تحریم‌ها علیه ایران نگاه به داخل از خواسته‌های مقام معظم رهبری است که باید اجرا شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان در ادامه به کارهای انجام شده در سومین سالگرد شهادت سردار پرداخت و گفت: تمام کارها مردمی برگزار شد که اوج آن در روز ۱۳ دی‌ماه بود که مردم با حضور ۱۰۰ هزار نفری خود جواب خس و خاشاک را دادند و افکار پلید دشمن را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام
captcha