تجزیه ایران هدف اصلی دشمن است
کد خبر: 4103962
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
امام جمعه یزدان‌آباد:

تجزیه ایران هدف اصلی دشمن است

امام جمعه یزدان‌آباد با بیان اینکه دشمن همواره به‌دنبال تسلط بر خاورمیانه و اصل آن ایران است، گفت: دشمنان به‌دنبال تجزیه ایران هستند، زیرا اگر ایران تجزیه شود دیگر برای آنها خطری ندارد.

نماز جمعه یزدان آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام جمعه یزدان‌آباد امروز، ۱۱ آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی، به راهبرد امنیتی دشمن علیه ایران اشاره کرد و گفت: رؤسای جمهور آمریکا از ۷۰ سال گذشته برای مقابله با پیشرفت ایران برنامه‌ریزی کرده و بودجه‌هایی را در نظر گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به‌دنبال تسلط بر خاورمیانه و اصل آن ایران است، افزود: دشمنان به‌دنبال تجزیه ایران هستند، زیرا اگر ایران تجزیه شود دیگر برای آنها خطری ندارد، اما دشمنان هرگز موفق نشده و نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام ایزدی با بیان اینکه پیشرفت ایران در گرو پیشرفت علم و فناوری است، گفت: اگر ایران با کشورهای دیگر ارتباط داشته باشد قوی‌تر می‌شود که این ارتباط به همت دولت برقرار شده است، اما باید مراقبت کرد و منافع را در نظر گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی اهمیت قدرت کشور در جهان امروز، بیان کرد: دشمن به جنگ روانی روی آورده است، اما ما نباید در این جنگ شکست بخوریم. دشمن سپاه را به‌عنوان مهمترین قدرت ایران مورد هجمه قرار داده است، اما ملت با ریزبینی و آگاهی با دشمن همراهی نکردند.

امام‌ جمعه یزدان‌آباد با اشاره به اقدامات و هدف دشمن برای تجزیه ایران به‌ویژه در منطقه کردستان، سفر رئیس‌جمهور به این استان را حرکتی انقلابی و نشان از مردمی بودن دولت دانست و گفت: مسئولان باید در بین مردم و با مردم باشند.

انتهای پیام
captcha