آيين ازدواج کارکنان وظیفه ارتش در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4103824
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

آيين ازدواج کارکنان وظیفه ارتش در کرمان برگزار شد

آیین ازدواج ۲۱ نفر از سربازان وظیفه قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخستین‌بار و با هدف ترویج ازدواج آسان در کرمان برگزار شد.

ازدواج کارکنان وظیفه ارتش در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین ازدواج ۲۱ نفر از سربازان وظیفه قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخستین‌بار و با هدف ترویج ازدواج آسان امروز، ۱۰ آذرماه در کرمان برگزار شد.

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با بیان اینکه در راستای تکریم کارکنان نیروهای وظیفه اقدامات خوبی در ارتش انجام می‌شود، گفت: تکریم نیروی انسانی که تأثير مهمی در توان رزمی دارند اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: برای خوشایندسازی محیط خدمتی برای کارکنان وظیفه در راستای اجرای طرح «پرچمداران گام دوم انقلاب» و همچنین لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل خانواده و ازدواج جوانان، امروز برای نخستین بار در بین نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران شرایطی فراهم شد تا ازدواج آسان تعداد ۲۱ نفر از کارکنان وظیفه انجام شود.

امیرغلامعلیان با بیان اینکه وظیفه داریم راه را برای ازدواج جوانان بر مبنای زندگی اسلامی آسان کنیم گفت: سربازان متأهل از مزایای خاصی برخوردارند و برای تأمین مسکن آنها در کرمان حمایت‌هایی انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش افزود: تلاش داریم تعداد نفرات در مرحله دوم افزایش یابد و برنامه‌ریزی برای اهدای جهیزیه و برپایی مراسم برای ۳۰ نفر از کارکنان وظیفه در فاز دوم همزمان با دهه فجر در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha