تبیین واقعیت‌ها برای مقابله با دشمن ضروری است
کد خبر: 4103403
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

تبیین واقعیت‌ها برای مقابله با دشمن ضروری است

امام‌جمعه زرند با تأکيد بر مقابله مبنایی با جنگ ترکيبی دشمنان، افزود: در قالب جهاد تبيين و با بيان هنرمندانه واقعيت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، به خوبی می‌توان اهداف و زوايای مختلف جنگ رسانه‌ای دشمنان را برای مردم شناساند و همچون گذشته دشمن را ناکام کرد.

حجت‌الاسلام مهدی شجاعی امام‌جمعه زرند

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی شجاعی، امام‌جمعه شهرستان زرند، امروز، ۸ آذرماه در همایش جهاد تبیین ویژه هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد که در سینما آزادی زرند برگزار شد، با اشاره حوادث اخير کشور و برنامه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان به دنبال موج سواری و بهره‌بردای از اعتراضات هستند، تا با استفاده جنگ ترکيبی به آرزوی خود در ضربه زدن به نظام اسلامی دست يابند.

وی با تأکيد بر مقابله مبنایی با جنگ ترکيبی دشمنان، افزود: در قالب جهاد تبيين و با بيان هنرمندانه واقعيت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، به خوبی می‌توان اهداف و زوايای مختلف جنگ رسانه‌ای دشمنان را برای مردم شناساند و همچون گذشته دشمن را ناکام کرد.

حجت‌الاسلام شجاعی هدف دشمن از ایجاد فتنه و در کشور را تضعیف نظام اسلامی و ناامید کردن مردم از توانمندی‌های ایران اسلامی دانست و افزود: راه‌ مقابله با دشمن جهاد تبیین و بازگو کردن واقعیت‌ها برای جامعه به ویژه جوانان است.

سیدرضا حسینی‌نژاد، فرماندار زرند نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی در مورد مسئله حجاب، گفت: اتفاقات اخیر کشور مسئله حجاب نبود و دشمن دنبال این بود تا فضایی که در سوریه به وجود آمد را در ایران نیز به وجود آورد که این فتنه با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خورد.

وی ایجاد فضای یأس و ناامیدی و بی‌اعتمادی در جامعه برای ناکارآمد نشان دادن نظام را توطئه جدید دشمن برای دستیابی به اهدف خود دانست و گفت: استفاده از ظرفیت سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی در موضوع جهاد تبیین امری ضروری است.

انتهای پیام
captcha