آزمون‌ اعطای مدارک حفظ عمومی قرآن در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4103227
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

آزمون‌ اعطای مدارک حفظ عمومی قرآن در کرمان برگزار می‌شود

دومین دوره «آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی به حافظان قرآن» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالحفاظ در کرمان برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود.

حفظ قرآن

به گزارش ایکنا از کرمان، دومین دوره «آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی به حافظان قرآن» در رشته‌های حفظ ۱، ۲، ۳ و ۵ جزء قرآن از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالحفاظ در کرمان برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود.

این آزمون به‌صورت حضوری و غیرحضوری(ویژه شهرستانی‌ها)، ۲۸ آذرماه در کرمان برگزار می‌شود. حافظان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدارک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم به نشانی https://hefz.telavat.ir/Guest به بخش ثبت‌نام متقاضی مراجعه و مؤ‌سسه جامعةالحفاظ را انتخاب کرده تا از گواهینامه معتبر بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، آزمون‌های حفظ عمومی با آزمون تخصصی حافظان متفاوت بوده و تنها در یک مرحله به‌صورت حضوری و شفاهی برگزار می‌شود.علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی آزمون، روزهای شنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با شماره‌های 03433111115 تماس گرفته و یا به ادمین کانال مؤسسه @qurann114 پیام دهند.

انتهای پیام
captcha