هدف دشمن کم‌رنگ کردن تفکر و روحیه بسیجی است
کد خبر: 4102218
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

هدف دشمن کم‌رنگ کردن تفکر و روحیه بسیجی است

امام جمعه یزدان‌آباد با بیان اینکه تفکر بسیجی منجر به پیروزی در دوران دفاع مقدس شد، گفت: قصد دشمن کم‌رنگ کردن روحیه و تفکر بسیجی است، به همین دلیل در عرصه‌های مختلف و به بهانه‌های متعدد به‌دنبال آشوب است.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه یزدان آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام جمعه یزدان‌آباد امروز، چهارم آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: انسان برای سعادت علاوه بر واجبات باید به مستحبات نیز توجه کند.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) به بیان ویژگی‌های مؤمنان پرداخت و گفت: مؤمنان در ناملایمات زندگی صبور و در هنگام بلا بردبار هستند. آنها به هنگام راحتی شکرگذار و به آنچه که در اختیار دارند قانع هستند. مؤمن حتی به دشمنان خود نیز ظلم نمی‌کند. کارها را به دیگران نمی‌سپارد بلکه خود تلاش می‌کند و مردم از او در آسایش هستند.

امام جمعه یزدان‌آباد در خطبه دوم نماز جمعه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: سازمان‌دهی بسیج از اقدامات امام راحل در بحث مقاومت و دفاع بود و این حرکت امام دنباله حرکت انبیا و ائمه بود.

حجت‌الاسلام ایزدی با بیان اینکه تفکر بسیجی منجر به پیروزی در دوران دفاع مقدس شد، افزود: قصد دشمن کم‌رنگ کردن روحیه و تفکر بسیجی است، به همین دلیل در عرصه‌های مختلف و به بهانه‌های متعدد به‌دنبال آشوب هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم، گفت: دشمن نمی‌تواند پیشرفت‌های ایران را ببیند اما در نظم نوین جهانی مستکبران جایگاهی ندارند و آینده ایران روشن است.

انتهای پیام
captcha