افتتاح نخستین دوره طرح ملی «سرای امید، ایران» در کرمان
کد خبر: 4098565
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

افتتاح نخستین دوره طرح ملی «سرای امید، ایران» در کرمان

آیین افتتاحیه نخستین دوره طرح ملی «سرای امید، ایران» تورهای دانشجویی امید و مقاومت(تداوم) به همت جهاددانشگاهی و با حضور دانشجویانی از ۵ استان تهران، فارس، یزد، هرمزگان و خراسان‌جنوبی امروز، ۱۹ آبان‌ماه در کرمان برگزار شد.

مهدی بازمانده رئیس جهاد دانشگاهی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین افتتاحیه نخستین دوره طرح ملی «سرای امید، ایران» تورهای دانشجویی امید و مقاومت(تداوم) به همت جهاد دانشگاهی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران، زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، مسئولان نمایندگی نهادهای رهبری در دانشگاه‌های استان، جمعی از مسئولان استان، خانواده شهدای مقاومت و دانشجویانی از ۵ استان تهران، فارس، یزد، هرمزگان و خراسان‌جنوبی امروز، ۱۹ آبان‌ماه در کرمان برگزار شد.

مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای امنیت و مقاومت گفت: طرح ملی «سرای امید، ایران» پس از جلسات متعدد کارشناسی با موضوع تبیین و روشنگری در حوزه مقاومت و شهدای مقاومت با محوریت کرمان برگزار می‌شود.

وی محتوا و رویکرد را شاخصه و وجه تمایز طرح ملی «سرای امید، ایران» با دیگر طرح‌ها دانست و افزود: تورهای گردشگری و فرهنگی، کارگاه‌های روشنگری و تبیین مسائل از جمله مواردی است که در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

بازمانده با بیان اینکه جهاددانشگاهی در موضوعاتی ورود می‌کند که در آن خلاء وجود دارد به برنامه‌های طرح نیز اشاره کرد و گفت: بازید دانشجویان از مکان‌های تاریخی کرمان از جمله دیگر برنامه‌های اجرای این طرح در استان کرمان است.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان لنگری‌زاده و حسینی از شهدای مدافع حرم تجلیل و پوستر طرح نیز رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha