حمایت بیش از ۶۵ هزار حامی از ایتام کرمانی
کد خبر: 4093508
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

حمایت بیش از ۶۵ هزار حامی از ایتام کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت ۶۵ هزار و ۱۴۰ حامی خیر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد.

کمیته امدادبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت ۶۵ هزار و ۱۴۰ حامی خیر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد و گفت: حامیان نیکوکار ۷۳ میلیارد تومان طی شش‌ ماهه نخست امسال به ایتام تحت حمایت خود کمک کرده‌اند.


عسکری‌نژاد با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۸۷۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، افزود: ۶۵ هزار و ۱۴۰ حامی، حمایت این ایتام و فرزندان محسنین را بر عهده‌ دارند و طی شش ماه نخست امسال ۷۳ میلیارد تومان به‌ صورت نقدی و کالا به ایتام تحت تکفل خود کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ نفر از حامیان ایتام خارج از کشور هستند، گفت: این حامیان نیکوکار حمایت ۵۹۸ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌ دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه مبلغ کمک‌های واریزی به‌ حساب تعدادی از ایتام تحت حمایت کم است از مردم نوع‌دوست و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام تحت حمایت این نهاد حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و افزود: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت‌ نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آنها از جمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

 

انتهای پیام
captcha