جمهوری اسلامی ایران پاسخ زیاده‌خواهی آمریکا را می‌دهد
کد خبر: 4092135
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

جمهوری اسلامی ایران پاسخ زیاده‌خواهی آمریکا را می‌دهد

امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه آمریکا در موضوعات حساس برخی کشورها را دشمن خود می‌داند که در بحث اعتقادی ایران را نه تنها دشمن بلکه رقیب خود می‌داند، افزود: جمهوری اسلامی ایران توانسته پاسخ زیاده‌خواهی‌های آمریکا را بدهد.

نشست جمعیت انقلابی یاران مسجد کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دفتر امام‌جمعه، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان در نشست جمعیت انقلابی یاران مسجد با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: میز اول مسئول وزارت خزانه‌داری آمریکا ماموریت تحریم‌های سخت علیه ایران، میز دوم وزارت‌خارجه آمریکا مامور برنامه‌هایی برای منزوی کردن ایران در دنیا و میز سوم سازمان سیا ماموریت آشوب، اغتشاش، نا امنی و برهم زدن امنیت کشورمان را به عهده گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا در موضوعات حساس خود برخی کشورها را دشمن خود می‌داند که در بحث اعتقادی ایران را نه تنها دشمن بلکه رقیب خود می‌داند، افزود: جمهوری اسلامی ایران توانسته پاسخ زیاده‌خواهی‌های آمریکا را بدهد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام موسوی، رئیس شورای جمعیت انقلابی یاران مسجد، گزارشی از نحوه فعالیت ارائه کرد و گفت: این جمعیت از بهمن‌ماه سال گذشته در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و با رویکردهای مسجد محور مردمی جوانگرا انقلابی و دانش‌بنیان شکل گرفته است.

وی افزود: این جمعیت با ترکیبی از قشرهای مختلف مردم و همچنین دانشگاهی و حوزوی با محوریت مسجد در حوزه‌های مختلف فعالیت و طرح‌ها و ایده‌های خود را اجرا می‌کند. شورای جمعیت انقلابی یاران مسجد در زمینه امور قرآنی، علمی، رسانه‌ای، جهادی و سایر امورفرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha