اقدامات نیروی‌ انتظامی در مسیر مبارزه با تهاجم فرهنگی است
کد خبر: 4090743
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

اقدامات نیروی‌ انتظامی در مسیر مبارزه با تهاجم فرهنگی است

فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان اقدامات اخیر نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشگران را نمونه بارز مقابله با تهاجم فرهنگی برشمرد و گفت: شناخت و مبارزه با توطئه‌ها و اندیشه‌های فاسد دشمن وظیفه همگانی است.

رژه نیروهای یگان ویژه

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم رژه یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته فراجا با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان و فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان امروز، ۱۸ مهرماه در کرمان برگزار شد.

سرهنگ نوذر نوذری، فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان در این مراسم با بیان اینکه دشمن سال‌ها به ستیز با ارزش‌ها و باورهای انقلاب برخواسته گفت: شناخت و مبارزه با توطئه‌ها و اندیشه‌های فاسد دشمن وظیفه همگانی است.

وی اقدامات اخیر نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشگران را نمونه بارز مقابله با تهاجم فرهنگی برشمرد و با بیان اینکه اولویت اصلی یگان ویژه حفاظت از نظام و خدمت به مردم است، افزود: حضور نیروهای یگان ویژه سبب ناامیدی و شکست مخلان نظم و امنیت است.

سرهنگ نوذری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تضعیف نیروهای مسلح تضعیف امنیت کشور را به دنبال دارد، ادامه داد: امنیت مهم‌ترین مسئله‌ای است که نیروهای مسلح آن را با جان خود تأمین می‌کنند.

فرمانده یگان ویژه استان با اشاره به خنثی شدن نقشه‌های دشمن در اتفاقات روز‌های اخیر کشور، به خدمت رسانی کارکنان یگان ویژه در اربعین حسینی در مرزها نیز اشاره کرد و گفت: کارکنان انتظامی استان همواره با ایمان راسخ در صحنه‌های مختلف خوش درخشیدند.

انتهای پیام
captcha