مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند
کد خبر: 4090103
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند

امام‌جمعه یزدان‌آباد با بیان اینکه نیروی انتظامی برای تأمین امنیت در خط مقدم است، گفت: مردم ما همیشه در صحنه هستند و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی امام جمعه یزدان‌آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام‌جمعه یزدان‌آباد امروز، ۱۵ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: دنیا و هر آنچه که در آن است ماندنی نیست. زندگی دنیوی متاعی زودگذر است و آخرت سرای پایدار و ماندگار؛ پس باید برای سرای ماندگار فکر کرد.

وی با بیان اینکه باید خداترس باشیم و این امر سخت است زیرا دشمن سرسخت یعنی شیطان نمی‌خواهد، افزود: هر کس از هر سن و نژادی چه زن و چه مرد بدی کند جزای آن را می‌بیند، پس اگر کسی توقع ورود به بهشت را دارد باید اعمال صالح انجام داده و مراقب هوای نفس باشد که این وعده الهی است.

امام‌جمعه یزدان‌آباد در خطبه دوم نماز جمعه ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، برهم زنندگان نظم جامعه را ایادی توطئه خواند و با تبریک هفته فراجا، گفت: غیورمردان نیروی انتظامی با عشق، تعهد و بدون ترس برای تأمین امنیت در خط مقدم هستند و شهدایی نیز تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه دشمن به قصد فروپاشی گام برمی‌دارد، اما مقام معظم رهبری راه را به ما نشان دادند و این بار نیز دشمن شکست خورد، اظهار کرد: دشمن اولین بار نیست که دست به تجزیه‌طلبی‌زده است. اقدامات دشمن و حزب کومله و شکنجه مردم ما نشان می‌دهد که آن‌ها خیرخواه نیستند و فقط چشم طمع به کشور ما دارند.

حجت‌الاسلام یزدان‌آبادی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دشمنان اجازه نمی‌دهند امنیت کشور را از بین ببرند. این امنیت به راحتی به دست ما نرسیده و ما باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال صحیح اطلاعات دوران دفاع مقدس به نسل جدید، بیان کرد: این آگاهی و انتقال اطلاعات نیاز به صبوری دارد و مردم ما همیشه در صحنه هستند و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha