نیروهای مسلح مسیر امنیت و اقتدار نظام را دنبال می‌کنند
کد خبر: 4089969
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

نیروهای مسلح مسیر امنیت و اقتدار نظام را دنبال می‌کنند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح مسیر امنیت و اقتدار نظام را دنبال خواهند کرد، افزود: اقدامات نیروی انتظامی مورد تایید تمام نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

دیدار فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با فرمانده انتظامی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، ۱۴ مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک هفته فراجا نقش نیروی انتظامی در استقرار امنیت پایدار در کشور را پر رنگ دانست و افزود: سهم نیروی انتظامی در تامین امنیت موجود کشور در بالاترین سطح قرار دارد.

وی جانفشانی نیروی انتظامی در داخل شهرها و در مرزها به ویژه در مرزهای سیستان و بلوچستان را قابل تقدیر دانست و افزود: در اتفاقات اخیر، کنترل اغتشاشات و مظلومیت نیروی انتظامی به عینه ثابت شد و نشان دادند در عین مظلومیت نیرویی مقتدر و پا در رکاب هستند و علیرغم حرمت شکنی‌های انجام شده دیدیم که نیروی انتظامی با سعه صدر و جانفشانی، خود را وقف نظام و امنیت را حاکم کرد.

امیر غلامعلیان با تاکید بر اینکه مسیر امنیت و اقتدار نظام را دنبال خواهیم کرد، افزود: قطعا در کنار نیروی انتظامی هستیم و اقدامات نیروی انتظامی مورد تایید تمام نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به عنوان بازوان ولایت یک پازل امنیتی را در کشور شکل داده‌اند و ارتش تا سر حد توان در کنار نیروی مقتدر انتظامی است.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار با تقدیر از دلاور مردان ارتش در عرصه‌های مختلف، گفت: امنیت و آرامشی که امروز در دیار سردار سلیمانی حاکم است نتیجه اقدامات نیروهای مسلح است.

وی حمایت مردم در اتفاقات اخیر کشور از نیروهای نظامی و برائت از معاندین را نشان از آگاهی آن‌ها دانست و گفت: حضور مردم، دشمن را ناکام گذاشت. آبروی امروز ما نتیجه همدلی، همراهی و همگامی است. در سخت‌ترین لحظاتی که ناجا مورد هجمه قرار گرفت مردم و سایر نیروهای مسلح پشتوانه ما بودند و امیدواریم ما نیز در نیروی انتظامی خدمتگزار خوبی برای مردم در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام
captcha