نقش نهادهای فرهنگی در تبیین واقعیت‌های جامعه
کد خبر: 4087439
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

نقش نهادهای فرهنگی در تبیین واقعیت‌های جامعه

امام‌جمعه یزدان‌آباد با اشاره به نقش نهادهای فرهنگی در تبیین واقعیت‌ها، گفت: دشمنان بدانند این انقلاب با خون جوانان به اوج رسیده است و بازیگران در زمین دشمن هرگز موفق نخواهند شد.

حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی امام جمعه یزدان‌آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام‌جمعه یزدان‌آباد امروز، اول مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه اگر خداوند را پناهگاه خود قرار دهیم نجات میابیم، گفت: با وجود سرمایه‌ای مانند اهل‌بیت(ع) نباید به سمت باطل حرکت کرده و فریب وسوسه‌های شیطان را بخوریم.

وی با بیان اینکه در آخرت همه نیازمندیم و نمی‌توانیم به دیگران کمک کنیم، گفت: تا می‌توانیم باید در دنیا کار شایسته، فداکاری و ایثار انجام دهیم تا در آخرت پیروز باشیم.

امام‌جمعه یزدان‌آباد در خطبه‌های دوم نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: رزمندگان با ایمان شجاعانه ایستادند و جانانه دفاع کردند اما نسل امروز آنچنان که باید، این فداکاری‌ها را نمی‌شناسد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، افزود: دشمن به دنبال تاثیرگذاری بر نسل جوان است اما انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد رسید و دشمنان کاری از پیش نمی‌برند.

حجت‌الاسلام یزدان‌آبادی بیان کرد: دشمن با ایجاد نا امیدی و دروغ در جامعه مشکلات را بزرگنمایی می‌کند که نمونه آن اتفاقات اخیر است که دشمن با برنامه‌ریزی قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها را دارد.

وی با اشاره به نقش نهادهای فرهنگی در تبیین واقعیت‌ها، افزود: آشوب‌های اخیر به جایی نمی‌رسد. دشمنان بدانند این انقلاب باخون جوانان به اوج رسیده است و بازیگران در زمین دشمن هرگزموفق نخواهند شد.

امام‌جمعه یزدان‌آباد با تاکید بر ضرورت آگاه‌سازی جامعه افزود: آشوب‌گران آموزش دیده دشمن هستند و با آتش زدن مساجد، آمبولانس و تکیه‌ها و... به‌ دنبال بر هم زدن نظم جامعه هستند و ما نباید بگذاریم خون شهدا پایمال شود.

 

انتهای پیام
captcha