رئیس‌جمهور وارد کرمان شد
کد خبر: 4077446
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

رئیس‌جمهور وارد کرمان شد

حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در آخرین سفر از دور اول سفرهای استانی خود وارد کرمان شد.

رئیس‌جمهور وارد کرمان شد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، امروز، ۲۰ مردادماه در آخرین سفر دور اول سفرهای استانی خود با استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان وارد پایتخت مقاومت جهان اسلام شد. این سفر به دلیل وسعت استان کرمان دو روزه خواهد بود و رئیس جمهور تا شامگاه جمعه ۲۱ مردادماه در استان حضور دارند.

دیدار مردمی در ساعت ۱۸:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۰ مردادماه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان، دیدار مردمی در ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۱ مردادماه در مصلی شهرستان جیرفت، شرکت در شورای اداری استان، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان و نشست خبری با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به کرمان است.

گفتنی است در مدت حضور رئیس جمهور در دیار کریمان، نمایندگان تام‌الاختیار دولت در ادارات استان مستقر و پاسخ‌گویی مسائل و دغدغه‌های مردم خواهند بود.

همچنین سامانه پاسخگویی تلفنی سامد (۱۱۱) نیز فعال است و مردمی که در نقاط دور دست استان هستند و نمی‌توانند در مرکز استان حضور یابند، می‌توانند از طریق این سامانه مسائل و درخواست‌های خود را مطرح کنند. 

انتهای پیام
captcha