انتقال نسلی انقلاب اسلامی به بهترین وجه محقق شده است
کد خبر: 4072823
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

انتقال نسلی انقلاب اسلامی به بهترین وجه محقق شده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نسل جدید که انقلاب و اتفاقات پس از آن، دوران دفاع مقدس و امام راحل را ندیده بودند، زمانی که قرار شد محک بخورند به مثابه کسانی بودند که انقلاب، امام، جنگ و شهدا را دیده بودند. این به معنای این است که انقلاب اسلامی اثر خود را گذاشته و انتقال نسلی به بهترین وجه ممکن انجام شده است.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، اول مرداد ماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله کرمان، ضمن تبریک روز مباهله با بیان اینکه خداوند تضمن نکرده است کسی عاقبت بخیر شود، گفت: خود انسان باید با رفتار و عملش برای عاقبت بخیری اصرار داشته باشد تا خداوند به او عنایت کند. همانگونه که شهید سلیمانی عاقبت بخیر شد. ما نیز از خداوند می‌خواهیم توفیق ادامه‌ راه حق شهیدان و انقلاب را داشته باشیم و عاقبت بخیر شویم.

وی با بیان اینکه روند تکریم و معارفه رسم دنیا است و دائم یکی می‌رود و دیگری می‌آید، گفت: در سپاه پاسداران ۴۳ سال این روند وجود دارد و همه در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند. امروز نه تنها در سپاه بلکه در جامعه نیز انتقال نسلی صورت گرفته است؛ برخلاف اینکه خبیث‌ترین‌های عالم که دشمنان انقلاب هستند، برنامه‌ریزی کرده بودند که نسل جدید انقلاب اسلامی مانند نسل‌های قبل نباشند اما خواسته دشمنان محقق نشد.

سردار فدوی با بیان اینکه برخلاف تصورات جبهه متحد باطل به فرماندهی شیطان بزرگ برنامه‌ریزی‌های دشمن محقق نشد، گفت: خداوند تضمین کرده است اگر شما تکالیفی را که مشخص کرده‌ام، انجام بدهید من نتیجه را مشخص می‌کنم و وعده خداوند حق است و در آن تخلفی نیست.

وی افزود: دلیل محکم انتقال نسلی عالی در انقلاب اسلامی این است که وقتی قرار شد هم نسل‌های قبلی و هم نسل‌های جدید به تیغ و کشته شدن محک بخورند، بهترین محک را خوردند. در دهه نود امتحانی بزرگ و شاید بزرگتر از دهه شصت پیش آمد. در دهه شصت باید در خانه خود می‌جنگیدیم اما در دهه نود بیش از هزار کیلومتر دورتر از خانه خودمان جنگیدیم و بسیار عالی محک خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از جان گذشتن کار آسانی نیست، گفت: اما نسل جدید که انقلاب و اتفاقات پس از آن، دوران دفاع مقدس و امام راحل را ندیده بودند، وقتی قرار شد محک بخورند به مثابه کسانی بودند که انقلاب و امام و جنگ و شهدا را دیده بودند. این به معنای این است که انقلاب اسلامی اثر خود را گذاشته و انتقال نسلی به بهترین وجه ممکن انجام شده است.

سردار فدوی با بیان اینکه اگر مسلمانان در زمان پیامبر(ص) به حرف خدا و پیامبر(ص) عمل نمی‌کردند مانند جنگ احد شکست می‌خوردند، گفت: امروز هم بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال اگر دلدادگان انقلاب اسلامی دنباله‌رو امام خود باشند اگر همه جبهه کفر به انقلاب اسلامی هجوم آورند، انقلابیون می‌توانند شکست‌های بزرگ را برای دشمنان به ارمغان آورند.

وی با تاکید بر اینکه اگر به تکالیف خود عمل کنیم خداوند نتایج را رقم می‌زند، گفت: انقلاب اسلامی یعنی اسلام و از شروع انقلاب اسلامی تا پایان عمر امام راحل و از شروع امامت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تا کنون یک‌ کلمه بیشتر از اسلام و یک‌کلمه کمتر از اسلام در امامین انقلاب پیدا نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه میادینی که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد تا پای جان ایستاده‌اند، گفت: اگرچه کرمانی‌ها به سردار معروفی علاقه ویژه‌ای دارند و این جدایی را دوست نداشتند اما سردار معروفی در مسئولیت معاون هماهنگ کننده بسیج در سطح کشور مثمر ثمر خواهد بود زیرا بسیج وسعتی به اندازه تمام کشور دارد و متعلق به یک شهر نیست.

سردار فدوی خاطر نشان کرد: امیدواریم سردار نظری با کمک پاسداران، بسیجیان و مردم نام نیکی در خدمت گزاری به مردم به عنوان فرمانده سپاه ثارالله به جای بگذارد زیرا مسئولیت بزرگی است و در این مسئولیت بتواند با تمام تلاش خود تمام تکالیف و وظایف را در دل و عمل به اثبات برساند.

انتهای پیام
captcha