بلاتکلیفی بخشی از سهام متعلق به کمیته امداد
کد خبر: 4068357
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

بلاتکلیفی بخشی از سهام متعلق به کمیته امداد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۴ میلیون نفر از جاماندگان افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند و بخشی از سهامی که متعلق به کمیته امداد است، بلاتکلیف مانده که این نهاد باید در این زمینه پای کار بیاید و وضعیت سهام را مشخص کند.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، امروز، ۱۲ تیر ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد کرمان بیان کرد: مجلس همواره کمک به کمیته امداد را مورد توجه دارد و هر زمان که بحث کمک به کمیته امداد باشد، پیشنهادات با رای بالا نمایندگان همراه است.

وی بیان کرد: مجمع نمایندگان استان برای همکاری در راستای پیگیری موضوعات مربوط به جنوب استان و ایجاد عدالت اجتماعی در منطقه که مطالبه رئیس جمهور از استاندار است و همچنین جهت پیش‌برد کار در جنوب کرمان آمادگی دارد.

پورابراهیمی با بیان اینکه شرایط برای ایجاد فضای جدید برای توسعه فراهم است، افزود: علیرغم تمام مشکلات اقتصادی کشور، رشد و تحولات اقتصادی استان کرمان متوقف نشده است البته این توسعه باید متوازن شود که ظرفیت آن ایجاد شده و باید مسیر آن را دنبال کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنانش به جاماندگان سهام عدالت اشاره کرد و گفت: منتظر آیین‌نامه اجرایی دولت از سوی وزارت اقتصاد هستیم و با پیگیری‌های انجام شده دولت اعلام کرد در حال شناسایی سهام قابل واگذاری است و پیش‌بینی می‌کنیم ۴ میلیون نفر از جاماندگان افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند و بخشی از سهامی که متعلق به کمیته امداد است، بلاتکلیف مانده که این نهاد باید در این زمینه پای کار بیاید و وضعیت سهام را مشخص کند.

انتهای پیام
captcha