ضرورت بازخوانی وصیت‌نامه الهی سیاسی امام خمینی(ره)
کد خبر: 4061826
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

ضرورت بازخوانی وصیت‌نامه الهی سیاسی امام خمینی(ره)

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی برضرورت بازخوانی و مطالعه وصیت‌نامه الهی سیاسی امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت: افرادی که در خط و مسیر امام و رهبری حرکت کنند هیچگاه به انحراف کشیده نخواهند شد و باید این مهم در حوزه کاری همه‌ی مسئولان نهادینه شود.

عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس

به گزارش ایکنا از کرمان، محفل انس با قرآن و آیین گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و پنجاه‌و‌نهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد، امروز، ۱۳ خردادماه پیش از نماز جمعه باحضور پرشور قشرهای مختلف مردم در مصلی شهرستان زرند برگزار شد.

عفت شریعتی، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش‌از خطبه‌های نماز جمعه، با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت امام راحل به بیان ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: امروز ویژگی‌ها و شاخص‌های مکتب حضرت امام‌(ره) برای همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی کشور کارساز است و نیازمند آن هستند.

وی برضرورت بازخوانی و مطالعه وصیت‌نامه الهی سیاسی امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت: افرادی که در خط و مسیر امام و رهبری حرکت کنند هیچگاه به انحراف کشیده نخواهند شد و باید این مهم در حوزه کاری همه‌ی مسئولان نهادینه شود.

شریعتی با تاثیرگذار خواندن حضور مردم در همه صحنه‌ها و مردمی بودن حضرت امام راحل، گفت: امام خمینی(ره) همیشه تمام گروه‌ها و جریان‌ها را به وحدت و انسجام سفارش می‌کرد و آن‌ها را از هر گونه اختلاف افکنی برحذر می‌داشت و امروز نیز رهبر معظم انقلاب با ادامه دادن خط و سیره امام راحل(ره) توانسته کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی سکانداری و کشور را از تمام بحران‌ها نجات دهند.

وی بر لزوم تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره)، به نسل جدید تاکید کرد و گفت: این موضوع باید به طور جدی در دستور کار مسئولین قرار گیرد تا نسل سوم و چهارم انقلاب نیز با آرمان‌ها، شخصیت و تفکر والای امام خمینی(ره) بیش از پیش آشنا شوند. مبلغین و روحانیون نیز باید گفتار رسایی برای انتقال این افکار به نسل جدید جامعه داشته باشند زیرا دشمن در کمین مردم به ویژه نسل جوان ماست و از هر فرصتی برای به بیراهه کشاندن نسل جوان و نوجوان جامعه ما استفاده می‌کند.

شریعتی با بیان اینکه عملکرد مسئولان، رفتار رسانه‌ها و اقدامات تشکل‌های مردم نهاد در ایجاد امیدواری نقش بسزایی دارد، انسجام بین گروه‌ها، شخصیت‌ها و سلایق مختلف را زمینه‌ساز امیدواری و نشاط اجتماعی دانست و گفت: حفظ حرمت‌ها و احترام به سلیقه و تفکرات افراد جامعه در ایجاد انگیزه، امیدواری و نشاط اجتماعی نقش بسزایی دارد و در واقع همه این مسائل موجب افزایش وحدت و آرامش در جامعه می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس در خصوص موضوعات منطقه از قبیل آبرسانی، تحقق مسائل و مشکلات کارگران و تقویت راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های زرند و کوهبنان برنامه‌هایی با همکاری فرمانداران و مسئولان در دست اقدام است.

انتهای پیام
captcha