اصلاحات اقتصادی راه علاج وضعیت نامطلوب امروز است
کد خبر: 4060017
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

اصلاحات اقتصادی راه علاج وضعیت نامطلوب امروز است

امام جمعه انار بیان کرد: راه علاج وضعیت نامطلوب اقتصادی اجرای اصلاحات اقتصادی یا جراحی اقتصادی است که با سختی‌هایی همراه است و دولت سیزدهم وارد این کارزار و این عملیات بزرگ اقتصادی شده است.

حجت الام حسن منتظری امام جمعه انار

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار امروز، ۶ خردادماه، در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع)، بیان کرد: سبک زندگی امام صادق(ع) در زندگی و وضعیت معیشتی و اقتصادی می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه راه علاج وضعیت نامطلوب اقتصادی اجرای اصلاحات اقتصادی یا جراحی اقتصادی است که با سختی‌هایی همراه است، گفت: دولت سیزدهم وارد این کارزار و این عملیات بزرگ اقتصادی شده است و بهترین راه همین اجرای سیره و سبک زندگی امام صادق(ع) است و با تحمل مشکلات ان‌شاءالله اصلاحات اقتصادی انجام شود.

امام جمعه انار با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند فتح خرمشهر در واقع تغییر یک معادله تلخ به یک معادله شیرین بود، افزود: عامل این پیروزی‌های دفاع مقدس جهاد، ازخودگذشتگی، عزم راسخ، ابتکار عمل و روح همه این‌ها اخلاص لله و توکل به خدای متعال بود.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: در شرایط امروز هم با توکل و اخلاص، ازخودگذشتگی، مجاهدت و عزم راسخ باید دنبال ابتکار عمل بود و راه‌های نو را جستجو کرد و نباید در این راه اسیر خواسته‌های نفس، شهرت و مال دنیا باشیم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: بدانید که ایران عزیز جزو کشورهای مهم و استثنایی دنیاست و شما می‌خواهید چنین کشوری را اداره کنید. با توجه به جنگ‌ها، بیماری‌ها و تهدیدهای غذایی مدیریت کشور بسیار مهم است.

امام جمعه انار با بیان اینکه جمهوری اسلامی که همان مردم‌سالاری دینی است معادله استکبار را بهم زد و یک حرف نو و جدیدی را مطرح کرده که آن‌ها در صدد مقابله با این نظام هستند، تصریح کرد: حال باید چنین کشوری را اداره کنیم لذا باید توانایی‌ها و آسیب‌پذیری‌های خود را بشناسیم.

وی در پایان با اشاره به گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از شهرستان‌های انار و رفسنجان و یادواره شهدای لطف‌آباد، گفت: یادواره‌های شهدا بیان واقعیت‌های جنگ و جهاد مقدس بسیار مهم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha