راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم
کد خبر: 4057138
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
وزیر فرهنگ لبنان:

راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم

وزیر فرهنگ لبنان گفت: شهید سلیمانی سنبل مقاومت، آزادگی و مبارزه با استبداد در کل جهان است و ما آمدیم تا عهد ببندیم که همچنان راه سردار سلیمانی را با استقامت و پایداری ادامه خواهیم داد.

محمد وسام المرتضی وزیر فرهنگ لبنان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد وسام المرتضی، وزیر فرهنگ لبنان، امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه به کرمان آمدم تا مزار حاج قاسم سلیمانی را زیارت کنم و تشکر مردم لبنان را به دلیل حمایت ایشان از مردم و مقاومت لبنان ابلاغ کنم.

وی با بیان اینکه دشمن و اسرائیل از ما لبنانی‌ها می‌ترسد و علت این ترس به خاطر مقاومت مردم لبنان و حمایت حاج قاسم از ما است و شما باید مفتخر باشید که کرمانی هستید، افزود: ما آمدیم تا عهد ببندیم که همچنان راه سردار سلیمانی را با استقامت و پایداری ادامه خواهیم داد.

وزیر فرهنگ لبنان با بیان اینکه نتیجه انتخابات امروز لبنان صحت مقاومت و این مسلک را نشان خواهد داد، افزود: مقاومت در لبنان هدفمند است به همین دلیل سرزمین ما را آزاد و عزت ما را مستدام کرد.

محمد وسام المرتضی تصریح کرد: این مقاومت شایستگی دارد که ظلم و فساد اقتصادی را از گرده مردم لبنان بردارد و دولتی در شأن مردم لبنان و مقاومت که با تهدیدات دشمنان مقاومت کند روی کار بیاید.

وی ادامه داد: این سفر رسمی و حضور در کرمان مانع از حضور در انتخابات لبنان شد اما مقدر شد با حضور در این مکان مقدس رأی خود را اعلام کنم.

وزیر فرهنگ لبنان با قدردانی از اقدامات شهید سلیمانی، گفت: او سنبل مقاومت، آزادگی و مبارزه با استبداد در کل جهان و سنبل انسانی است که در برابر ظلم ایستادگی می‌کند. شهید سلیمانی خود را فدای خط مقاومت کرد و زیارت ایشان اظهار ارادات و سپاسگزاری از اقداماتش است.

انتهای پیام
captcha