هیچ قدرتی نمی‌تواند سپاه را بلرزاند
کد خبر: 4040190
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
فرمانده سپاه ثارالله کرمان تأکید کرد:

هیچ قدرتی نمی‌تواند سپاه را بلرزاند

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه اگر دشمن بخواهد به خیمه‌گاه اسلام نزدیک شود باید از سپاه عبور کند، گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند سپاه را بترساند و بلرزاند زیرا سپاه به منشأ مکتب وحی و خاندان عصمت و طهارت(ع) متصل است.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان امروز، سیزدهم اسفندماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمان ضمن تبریک ایام خجسته ماه شعبان با بیان اینکه فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مکتبی، انقلابی و مردمی بودن است، گفت: مکتبی بودن سپاه به معنای اعتقاد قلبی و عملی به اصول دین مبین اسلام، قرآن و دستورات و فرامین پیامبر اسلام(ص)، ائمه(ع) و ولی‌فقیه است.

وی تصریح کرد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ولایت‌باوری پایه است نه ولایت پذیری. خیلی از افراد ولایت را می‌پذیرند و مسئولیت دارند و پس از مسئولیت دیگر باور قلبی به اجرای حکم ولی خدا ندارند اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ولایت باور است و به میل ولی کار می‌کند که مصداق آن شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سردار معروفی با بیان اینکه اگر دشمن بخواهد به خیمه‌گاه اسلام نزدیک شود باید از سپاه عبور کند و سپاه سد بلای ولایت است، گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند سپاه را بترساند و بلرزاند زیرا سپاه به منشأ مکتب وحی و خاندان عصمت و طهارت(ع) متصل است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه از مؤلفه‌های مهم سپاه اعتماد و اطمینان به فرمان الهی است، گفت: استحکام درونی از مقوله‌های جدی سپاه پاسداران است. انسان باید استحکام درونی پیدا کند تا بتواند در مقابل دشمن بیرون بجنگد. کسانی که در مقابل دشمن محکم می‌ایستند به دلیل این است که در درون خود استحکام دارند و از خود عبور می‌کنند.

وی در توضیح ویژگی انقلابی‌گری سپاه پاسداران گفت: انقلابی‌گری رسالت محوری است که بر اساس رسالت کار می‌کند و ماموریت آن انقلاب اسلامی است نه جمهوری اسلامی، زیرا جمهوری اسلامی بخشی از انقلاب اسلامی است.

معروفی با بیان اینکه هرکجا که مردم و انقلاب نیاز داشته باشند سپاه وارد میدان می‌شود، افزود: سپاه در انقلابی‌گری خود اهل معامله و محافظه‌کار نیست و بر روی اصول انقلاب اسلامی با کسی معامله نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه خود را کوچک نمی‌کند و تشویق یا بی‌عد‌التی کردن نسبت به سپاه ما را مشغول و زمین‌گیر نمی‌کند، افزود: سپاه در انقلابی بودن زمان، مکان و لباس نمی‌شناسد بلکه رسالت خود را به عنوان ماموریت انجام می‌دهد و خود را فدای انقلاب و ملت بزرگ ایران و ولایت می‌کند.

سردار معروفی با بیان اینکه سپاه پاسداران مردم را حاکم می‌داند، ادامه داد: سپاه باور دارد امید را باید در جامعه و در بین مردم افزایش داد و دشمن را ناامید کرد به همین دلیل در همه عرصه‌ها برای خدمات دهی به مردم تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه به وحدت حول محور ولایت باور دارد زیرا با این وحدت می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم و کشور را به سرمنزل مقصود برسانیم، گفت: مسئولان نظام باید از پاکدست‌ترین افراد انتخاب شوند و روحیه جهادی داشته باشند و گیر جامعه ما در این است که چنین انسان‌هایی در بدنه حاکمیت ما امروز ضعیف هستند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تعریف مردمی بودن سپاه را در بسیج عنوان کرد و افزود: امروز بسیج از مرزهای جغرافیایی عبور کرد و در فلسطین، عراق، سوریه و یمن سازمان گرفت و مقاومت ایجاد کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه هر چه داریم از مردم است و برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم، به ساماندهی ۳ هزار و ۷۰۰ گروه جهادی اشاره کرد و گفت: استان کرمان به‌ شدت مشکل کمبود آب دارد و در همین راستا قرارگاه نهضت آبرسانی شهید سلیمانی در استان تشکیل شده است و ۳۴۰ روستا در طول سال ۱۴۰۰ آبرسانی شدند که تعدادی از آن‌ها به مناسبت روز پاسدار به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha