پیروزی بر آمریکا نتیجه صبر، تحمل و بصیرت ملت ایران است
کد خبر: 4038543
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه:

پیروزی بر آمریکا نتیجه صبر، تحمل و بصیرت ملت ایران است

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز شواهد پیروزی در جنگ اقتصادی وجود دارد، گفت: آمریکایی‌ها اعتراف کردند که در تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران شکست خوردند و این نتیجه صبر، تحمل و بصیرت ملت ایران است.

سردار محمدحسین نعمتی فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان، آئین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس و ویژه‌برنامه در محضر شهیدان با حضور فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چهارم اسفندماه در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) روستای ده‌زیار برگزار شد.

سردار محمدحسین نعمتی، فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم بیان کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) جهاد تبیین را بر همه ما تکلیف کرده‌اند و هر کس در حد توان خود باید به این موضوع بپردازد. امروز دشمن با تمام توان کار می‌کند و ما هم باید به وظیفه و تکلیف خودمان عمل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم به اسناد معتبر تاریخی مراجعه کرده و وضعیت خود را بسنجیم، گفت: در سال ۴۲ که آغاز نهضت امام خمینی‌(ره) در دوران خفقان طاغوت بود، خیلی‌ها آن روز نصیحت می‌کردند که این کار بی‌فایده و هدر دادن خون جوانان است و حکومت پهلوی سقوط کردنی نیست اما امام راحل به تکلیف خود عمل کرد زیرا امام خمینی(ره) به خدا ایمان و یقین داشت.

نعمتی ضمن تشریح وضعیت ایران در دوران پهلوی، گفت: نباید فراموش کنیم چه کسانی به شهادت رسیدند تا انقلاب اسلامی ایران پیروز شد. پس از پیروزی انقلاب نیز دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام به‌کار برد اما عنایت خدا، وجود ملت بزرگ ایران و رهبری پیامبر گونه امام راحل باعث شد که همه این توطئه‌ها راه به جایی نبرد.

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات دشمنان پس از پیروزی انقلاب و تحمیل جنگ به ایران و مشکلات پس از آن، گفت: امروز مشکلات در کشور ما زیاد است، مشکلات معیشتی، گرانی وغیره که در شأن نظام نیست اما امروز نسبت به گذشته داشته‌های ما بیشتر از نداشته‌های ما است.

وی تصریح کرد: پس از جنگ نیز انقلاب اسلامی ما با فتنه‌های داخلی، نفوذی‌ها و حزب بازی‌ها، سیاسی‌کاری‌ها وغیره مواجه بود اما امام راحل و رهبر معظم انقلاب سکان‌داران نظام کشتی انقلاب را از همه طوفان‌ها مدبرانه و به سلامت عبور دادند.

فرماندهی تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار سپاه با بیان اینکه امروز دشمن از جنگ سخت ناامید شده و میدان را عوض کرده است، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن جنگ ترکیبی را آغاز کرده و این جنگ به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است، چراکه در جنگ نرم و عملیات روانی، دشمن پیدا نیست.

سردار نعمتی بیان: دشمنان ادعا می‌کنند ما ملت ایران را دوست داریم اما در دارو و درمان نیز ما را تحریم کردند و زمانی که کرونا شایع شد به ما ماسک، دستگاه اکسیژن ساز وغیره ندادند اما به لطف خداوند جوانان ما خودشان به میدان آمده و واکسن را ساختند.

وی با بیان اینکه دشمن در هر زمینه‌ای به دنبال این است که مردم را ناامید کرده و حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب را بردارند، گفت: بعضی‌ها خواسته و ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختند و با مدیریت‌های غلط، ناکارآمدی، تنبلی و چشم دوختن به دست بیگانگان مشکلات را مضاعف کردند. امروز همه ما به ویژه مسئولان وظیفه داریم شبانه روز و مخلصانه کار کرده و پاکدست باشند و بدانند که تخلف حتی یک نفر هم زیاد است.

سردار نعمتی با بیان اینکه باید مراقب بود تا در فضای مجازی و شایعات به حرفی که می‌شنویم اعتماد نکرده و به منابع معتبر مراجعه کنیم گفت: اشکالات زیادی در کشور وجود دارد اما باید دید این مشکل از کجاست و آن را اصلاح کرد.

فرمانده تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: همانطور که ملت ما در جنگ تحمیلی پیروز شدند در عرصه جنگ اقتصادی هم می‌توانند پیروز شوند و شواهد این پیروزی، امروز وجود دارد. آمریکایی‌ها اعتراف کردند که در تحریم‌های فلج کننده علیه ایران شکست خوردند و این نتیجه صبر، تحمل و بصیرت ملت ایران است.

سردار نعمتی تأکید کرد: حضور مردم در صحنه و حمایت از نظام پیام دارد و ملتی که بیش از ۲۰۰ هزار شهید و صدها هزار جانباز و آزاده داده ملتی نیست که برای مسائل اقتصادی و معیشتی پشت نظام را خالی کند. تکلیف همه ما این است که بصیرت انقلابی، ولایتمداری و شناخت خودمان از حرکت و تاکتیک دشمن بالا بریم.

انتهای پیام
captcha