مشارکت پیشکسوتان در قرارگاه جهاد تبیین ضروری است
کد خبر: 4035957
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

مشارکت پیشکسوتان در قرارگاه جهاد تبیین ضروری است

فرمانده انتظامی استان کرمان در گردهمایی پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی گفت: مشارکت پیشکسوتان در قرارگاه جهاد تبیین ضروری است و با برنامه‌یزی مناسب از این موضوع استقبال می‌کنیم.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس، امروز ۲۳ بهمن‌ماه و همزمان با سراسر کشور، گردهمایی پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی به بهانه سالرزو تشکیل این نهاد انقلابی در سال ۵۷ به فرمان امام خمینی(ره) در ستاد انتظامی استان کرمان برگزار شد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام امت، سردار دلها، شهدای انقلاب به ویژه شهدای کمیته انقلاب اسلامی بیان کرد: کمیته انقلاب اسلامی اولین نهادی بود که پس از پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد و بستر ساز تشکیل سایر نهاد انقلابی دیگر بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: امنیت و آرامش خوبی را در سطح جامعه به همت شما عزیزان در گذشته و در شرایط فعلی با تلاش هم‌سنگرانم در مجموعه انتظامی شاهد و قدردان تک تک شما عزیزان هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان بیان داشت: جهاد تبیین یکی از انتظارات مقام معظم رهبری است که مشارکت شما پیشکسوتان عزیز در قرارگاه جهاد تبیین ضروری است و ما با برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت و حضور شما عزیزان در این قرارگاه استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha