لزوم ورود همه‌ی افراد به عرصه جهاد تبيين و روشنگری
کد خبر: 4034330
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

لزوم ورود همه‌ی افراد به عرصه جهاد تبيين و روشنگری

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه همه‌ی ما باید به جهاد روشنگری و تبيين ورود کنیم تا دشمن عقیده خود را به مردم تحمیل نکند، گفت: اگر غفلت کنیم و تسلیم نفس شویم دشمن کار خودش را با جنگ نرم و دروغ پردازی انجام می‌دهد.

سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا، سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا امروز ۱۷ بهمن ماه در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی کرمان ضمن تقدیر از عوامل عقیدتی سیاسی انتظامی استان و عملکرد درخشان آن‌ها در عرصه‌های مختلف، به پیام مقام معظم رهبری به مجموعه ناجا اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) همواره راهگشای مسیر کارکنان خدوم ناجا بوده و هستند.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد ناجا پرداخت و گفت: امروز مجموعه ناجا در بحث همدلی و کمک مومنانه، با کمک فرماندهی ناجا و ریاست عقیدتی سیاسی ناجا و همه‌ی کارکنان در مجموعه ناجا در صدر نیروهای مسلح قرار گرفت. ناجا در دوران ویروس منحوس کرونا و در زمان اربعین به خوبی در مرز مهران و شلمچه نقش ایفا کرد و پیام مقام معظم رهبری که مجموعه مقدس و ارزشی ناجا را به فرماندهی ارتقا بخشیدند، با اشرافیت تمام بوده است.

سردار بهرامی در ادامه با اشاره به آیه ۲۶ سوره مبارکه انفال بیان کرد: مردم با مجاهدت همراه با اخلاص، کاری بزرگ انجام دادند و خداوند کمک کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و امروز جمهوری اسلامی با قدرت معنوی خود قلوب آزادی خواهان جهان را تسخیر کرده است.

وی به برگزاری سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سرتاسر جهان اشاره کرد و افزود: باید شکرگزار این دستاورد بزرگ باشيم و قدر این انقلاب که خون‌ها به پایش ریخته شده است را بدانیم. روزگاری در اوج حقارت و ذلت بودیم و امروز به برکت اسلام، انقلاب و خون شهدا به اوج عزت رسیده‌ایم.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: امروز معادلات جهانی بدون حضور ایران بی‌نتیجه است که این امر نتیجه انقلاب اسلامی است و چه دستاوردی بزرگتر از این است.

سردار بهرامی با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده ایران می‌خواهند نقشه ایران را از روی نقشه جهان حذف کنند، افزود: در طول تاریخ بخش‌های بزرگی با جنگ و یا بدون جنگ از ایران اسلامی جدا شد اما امروز به برکت جمهوری اسلامی و خون مطهر شهدا یک وجب از ایران اسلامی جدا نشده و نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در همه عرصه‌های دفاعی، پزشکی وغیره جزو برترین کشورهای جهان هستیم و انقلاب اسلامی با اتکا به اصول توحید و دعوت به توحید، استکبار ستیزی و مردم سالاری توانست به اوج عزت برسد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: همه‌ی ما باید به جهاد روشنگری و تبيين ورود کنیم تا دشمن عقیده خود را به مردم تحمیل نکند. باید دستاوردهای بزرگ این انقلاب به جوان‌های نسل امروز تببین شود.

سردار بهرامی با تاکید بر یاد خدا، انس با قرآن، انجام عمل صالح، اطاعت از فرمایشات امامین انقلاب و افزایش آگاهی خود و دیگران، افزود: اگر غفلت کنیم و تسلیم نفس شویم دشمن کار خودش را با جنگ نرم و دروغ پردازی انجام می‌دهد، بنابراین باید در بحث جهاد تبیین و روشنگری ورود کنیم.

انتهای پیام
captcha