زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر در کرمان فراهم می‌شود
کد خبر: 4034104
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
هم‌زمان با دهه فجر

زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر در کرمان فراهم می‌شود

مدیر صندوق کارآفرینی‌امید استان کرمان از افتتاح و بهره‌برداری از بیش از ۳۰۰ طرح هم‌زمان با دهه فجر با پرداخت بیش از ۱۶میلیارد تومان تسهیلات خبرداد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای ۳۳۶ نفر زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

یوسف پورواجد مدیر صندوق کارآفرینی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، یوسف پورواجد، مدیر صندوق کارآفرینی‌امید استان کرمان امروز، ۱۷ بهمن‌ماه، در نشست خبری ضمن تبریک ایام دهه فجر به ارائه گزارشی از اقدامات صندوق در یک سال گذشته در استان پرداخت و گفت: صندوق کارآفرینی امید از سال ۹۷ در حوزه تسهیلات روستایی آغاز به کار کرده است و تسهیلات آن در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات،  تسهیلات ضروری و رفاهی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه واگذاری ۳هزار و ۲۰۸ فقره تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در استان کرمان برای سه هزار ۷۷۲ نفر طی یکسال گذشته ایجاد اشتغال کرده است؛ از پرداخت ۵۵۷ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی به مبلغ ۲ میلیارد  ۷۱۶ میلیون و ۳۸۰هزار تومان طی این مدت خبر داد و افزود: با پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی برای ۸۶۳ نفر در این استان ایجاد اشتغال شده است.

پورواجد با اشاره به پرداخت ۲۹۲ فقره تسهیلات در بخش صنعت استان کرمان گفت: در این بخش با پرداخت ۱۵ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای ۴۳۸ نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات در حوزه خدمات پرداخت شده است، تصریح کرد: هزار و ۶۶۵ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون و ۶۹۸هزار تومان برای ۲هزار و ۴۹۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان تصریح کرد: در بخش ضروری‌ و رفاهی نیز ۶۹۴ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان طی یکسال اخیر پرداخت شده است.

پورواجد از افتتاح و بهره‌برداری از بیش از 300 طرح(خرد، کوچک و متوسط، مشاغل خانگی و کارگاه تولیدی) هم‌زمان با دهه فجر با پرداخت بیش از ۱۶میلیارد تومان تسهیلات خبرداد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای ۳۳۶ نفر زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha