برنامه‌های دهه فجر جهاد دانشگاهی کرمان اعلام شد
کد خبر: 4033119
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

برنامه‌های دهه فجر جهاد دانشگاهی کرمان اعلام شد

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه تدوین برنامه‌هایی شاخص و پرمحتوا در دهه فجر بسیار اهمیت دارد، گفت: ۱۰ برنامه شاخص و محوری از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان برای بزرگداشت این ایام در کرمان تدوین شده است.

مهدی بازمانده رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان

مهدی بازمانده، رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، ضمن گرامیداشت چهل‌وسومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن در ۱۲ بهمن سال ۵۷، به تشریح برنامه‌های جهاد دانشگاهی استان کرمان در دهه فجر پرداخت.

بازمانده با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، گفت: چیزی که امروز ضرورت دارد این است که واقعیت‌های انقلاب به درستی بیان شود و دهه فجر فرصتی است که علاوه بر ایجاد نشاط در جامعه می‌تواند ارزش‌ها، آرمان‌ها و واقعیت‌های انقلاب را تبیین کند و به نسل‌های بعد انتقال دهد و در این راستا تدوین برنامه‌هایی شاخص و پرمحتوا بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر در پایتخت مقاومت جهان اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: ۱۰ برنامه شاخص و محوری از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان برای این ایام تدوین شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان خاطر نشان کرد: ادای احترام به شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب، آذین‌بندی مراکز و دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی استان، پخش سرودهای انقلابی، برپایی مسابقه کتابخوانی با عنوان «آئین انقلاب اسلامی»، برگزاری نشست فرهنگی «فردای انقلاب»، برپایی محفل تفسیر قرآن کریم با موضوع «انقلاب و آموزه‌های قرآنی»، اهداء کتاب و شرکت در مراسمات رسمی بزرگداشت دهه فجر از برنامه‌های جهاد دانشگاهی استان کرمان در چهل‌وسومین بهار انقلاب است.

وی نقش رسانه‌ها در شفاف‌سازی و بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت: رسانه‌های دشمن با انحراف افکار عمومی به دنبال جدایی ملت از نظام و انقلاب هستند اما ملت هوشمند ایران در تمام شرایط ثابت کرده‌اند پای انقلاب ایستاده‌اند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.

بازمانده تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی با دارا بودن دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا همواره نقش مهمی در پوشش و انعکاس سریع اخبار، آگاه سازی افکار عمومی و مقابله با توطئه‌های دشمنان داشته است و شعبات این دو خبرگزاری در استان کرمان نیز با تمام توان در انعکاس اخبار دهه فجر فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha