اجرای ۵ هزار ویژه برنامه بزرگداشت دهه فجر در کرمان
کد خبر: 4032414
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

اجرای ۵ هزار ویژه برنامه بزرگداشت دهه فجر در کرمان

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان از برگزاری ۵ هزار برنامه در دهه فجر در کرمان خبر داد و گفت: جامعه امروز به شادی و نشاط نیاز دارد و باید با حفظ شئونات اسلامی شادی و نشاط را در جامعه فراهم کنیم.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، نشست خبری رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز، ۱۰ بهمن‌ماه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان در این نشست با تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: دهه فجر یادآور ورود شکوهمند امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن سال ۵۷ و یادآور روزهای خوب و بانشاط پیروزی انقلاب است. این 10 روز در سال ۵۷ اتفاقی بود که سرنوشت جهان را رقم زد و سبب تحول در ایران، منطقه و جهان شد.

انجم‌شعاع با بیان اینکه انقلاب حاصل خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ایثار مردم است که برای پیروزی و تداوم انقلاب از جان خود گذشتند و سختی‌ها و شکنجه‌ها را تحمل کردند، گفت: انقلاب برای حاکمیت اسلام و احیا ارزش‌ها، وحدت و انسجام و استقلال کشور بود.

وی تعداد شهدای انقلاب اسلامی و ایثارگری مادران شهدا را بی‌نظیر دانست و گفت: ما در برابر انقلابی که با این همه شهید، سختی و مشکلات به دست آمده مسئول هستیم و باید قدردان آن باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان دلیل مشکلات موجود را دور شدن از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: عده‌ای بر نمی‌تابند که کشور ایران چنین قدرتی داشته باشد بنابراین از راه‌های مختلفی از جمله تحریم با ما مقابله می‌کنند. آن‌ها قادر به مقابله نظامی نیستند و برای اینکه مردم از نظام فاصله بگیرند از طریق تحریم بر آن‌ها فشار وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در طول این ۴۳ سال اگر آمریکا با ما دشمنی نمی‌کرد پیشرفت زیادی داشتیم، تصریح کرد: دهه فجر فرصتی است برای انتقال ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به مردم و امیدآفرینی در جامعه که در این امر رسانه‌ها نقش بسیار مهم و حیاتی دارند.

انجم‌شعاع در ادامه به برنامه‌های دهه فجر چهل‌وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان اشاره کرد و گفت: در کل استان بیش از ۵ هزار برنامه پیش‌بینی شده است. جشن‌های دهه فجر برپا می‌شوند زیرا جامعه ما به شادی و نشاط نیاز دارد و ما باید با حفظ شئونات اسلامی شادی و نشاط را در جامعه فراهم کنیم.

وی افزود: بزرگداشت ۱۲ بهمن در مصلای کرمان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری دو استقامت، رژه موتوری، مراسم مهمانی لاله‌ها، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، محافل انس با قرآن، برگزاری همایش بزرگ ورزش زورخانه‌ای، دیدار و تکریم خانواده شهدا و غیره از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در کرمان است.

انتهای پیام
captcha