برنامه‌های آموزش و پرورش کرمان در دهه فجر تشریح شد
کد خبر: 4031791
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

برنامه‌های آموزش و پرورش کرمان در دهه فجر تشریح شد

از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر آموزش و پرورش استان، برنامه‌های آموزش و پرورش استان در این دهه تبیین شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز ۷ بهمن ماه، نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر به منظور تبیین برنامه‌های آموزش و پرورش استان، با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این نشست با تاکید بر باشکوه برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، گفت: فضا سازی و آذین بندی ادارات و مکان‌های وابسته به آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی و پرورشی، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق فرهنگیان و دانش‌آموزان با آرمان‌های مقدس شهدا در ایام‌الله دهه فجر در دستور کار است.

وی افزود: زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان، با حضور مسئولان محلی و استانی در روز 12 بهمن 1400 نواخته می‌شود و برای آغاز ساخت یا بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی و فرهنگی در شهرستان‌ها و مناطق استان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، برپایی ایستگاه سلامت در اداره کل و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، برپایی محافل انس با قرآن در دارالقرآن‌ها، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری جشن انقلاب و جنگ شادی در کانون‌های فرهنگی و هنری و محتوا سازی به مناسبت ایام دهه فجر و نشر در فضای مجازی به ویژه در بستر شبکه شاد را از برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام‌الله دهه فجر برشمرد.

رضایی افزود: تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری، ورزشی، علمی، برگزاری برنامه شبی در محضر قرآن به یاد شهدای انقلاب و حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان به همراه والدین در راهپیمایی 22 بهمن در دستور کار است.

انتهای پیام
captcha