وبینار آموزشی «رشد و خودباوری در مکتب حاج قاسم سلیمانی» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4019142
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

وبینار آموزشی «رشد و خودباوری در مکتب حاج قاسم سلیمانی» در کرمان برگزار شد

همزمان با روز دانشجو وبینار آموزشی «رشد و خودباوری در مکتب حاج قاسم سلیمانی» با سخنرانی رابط نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی کرمان و جانشین بسیج اساتید استان در سالن شهید کاظمی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن عامری رابط نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، وبینار آموزشی «رشد و خودباوری در مکتب حاج قاسم سلیمانی» امروز 16 آذرماه در سالن شهید کاظمی جهاددانشگاهی استان کرمان با حضور پرسنل، دانشجویان و همزمان به‌صورت وبینار برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن عامری، رابط نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی کرمان در این نشست ضمن تبریک روز دانشجو و یادآوری علت نام‌گذاری شانزدهم آذرماه به نام روز دانشجو بیان کرد: خون دانشجویان همچون خون اباعبدالله‌الحسین(ع) روشنگری می‌کند و آمریکا گمان نمی‌کرد که بساط شاهنشاهی ایران به زباله‌دان تاریخ فرستاده شود البته این پیروزی به سادگی به دست نیامد.

وی با اشاره به اقدامات و پیشرفت‌های انجام شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و نیروهای مردمی کارهای زیادی انجام شده است اما تا رسیدن به آرمان‌های مورد نظر فاصله زیادی داریم.

حجت‌الاسلام عامری با بیان اینکه شعار امروز جمهوری اسلامی «ما می‌توانیم» است و خود باوری را امام خمینی(ره) به ما آموخته است، گفت: رهبر مسلمان دارای ویژگی‌هایی است که گوشزد کردن خطرات اجتماعی، فرصت ندادن به دشمن، قاطعیت در مبارزه و نهراسیدن در میدان مبارزه از جمله این ویژگی‌ها است.

عیسی مرادی، جانشین بسیج اساتید استان کرمان نیز در این جلسه با حمد و ثنای خداوند، بیان کرد: رشد و خودباوری محصول صفات و ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و مکتب حاج قاسم تبلور مکتب پیامبر اسلام(ص) است.

وی یکی از محورهای شخصیتی سردار سلیمانی را تواضع و فروتنی بیان کرد و افزود: انسان دارای دو بعد فضائل و رذائل است و راه حاج قاسم راه حق است و ادب و تواضع ایشان بارها مورد توجه قرار گرفته است.

جانشین بسیج اساتید استان کرمان با بیان اینکه سردار سلیمانی اهل تکبر نبود، تصریح کرد: اگر مصاحبه‌های ایشان را از زمان دفاع مقدس بررسی کنیم متوجه می‌شویم او هیچگاه در زمان پیروزی‌ها از خود تعریف نکرد بلکه همیشه به یاد همرزمان خود بود.

مرادی در ادامه با بیان اینکه خصوصیات بارزی که در شخصیت سردار سلیمانی وجود داشت اگر در دیگران نیز وجود داشته باشد، شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی می‌سازد، تصریح کرد: نداشتن وابستگی به دنیا، خدامحور بودن و داشتن اخلاص، روحیه فداکاری و ایثار، وقف زندگی خود برای مردم، شجاعت و بی‌باکی، ولایت‌پذیری، گروه‌گرا نبودن و دین‌ورز و اخلاق محور بودن از جمله مهمترین ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام
captcha