رونمایی از اثر «آبروی دو عالم» به همت گروه همسرایی پیامبر(ص) کرمان + نماهنگ
کد خبر: 3990761
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

رونمایی از اثر «آبروی دو عالم» به همت گروه همسرایی پیامبر(ص) کرمان + نماهنگ

گروه بین‌المللی همسرایی پیامبر اعظم(ص) کرمان به مناسبت ایام محرم، از اثر «آبروی دو عالم» رونمایی کرد.

مرتضی ترک‌زاده، سرپرست گروه بین‌المللی همسرایی پیامبر اعظم(ص) در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع)، بیان‌کرد: گروه‌ بین‌المللی همسرایی پیامبر اعظم(ص) به‌مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان(ع)، از اثر آکاپلایی «آبروی دو عالم » در دهه اول محرم‌الحرام رونمایی کرد.

وی در معرفی این اثر، بیان کرد: شاعر این اثر کیومرث عبدی و آهنگ ساز آن سید محمدهادی قاسمی است. تنظیم اثر را حسین قلعه‌نویان، میکس و مستر کار را فرید قهرمان‌پور برعهده دارد.

ترک‌زاده با بیان اینکه تولید چنین آثار باکیفیت و فاخری زمان می‌برد و نیاز به حمایت کافی از سوی دستگاه‌های فرهنگی و متولیان امر فرهنگی استان و کشور دارد، گفت: امیدواریم مسئولان امر و نهادهای مرتبط برای تهیه چنین آثاری توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند و حمایت‌های مادی و معنوی خود را تسهیل کنند.

سرپرست گروه بین‌المللی همسرایی پیامبر اعظم(ص) در پایان از زحمات و حمایت‌های یکی از خیرین کرمان، سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج هنرمندان که در تولید این اثر همکاری داشته‌اند سپاسگزاری کرد.

وی ادامه داد: گروه همسرایی پیامبر اعظم(ص) کرمان متشکل از قاریان و حافظان ممتاز استان و کشور است و مرتضی‌ترک‌زاده، فاضل شیخ اسدی، سعید شاهرخی، محمدحسام گَوَری و علی زواری از اعضای این گروه بین‌المللی هستند.

این گروه بین‌المللی تاکنون در کشورهای مختلف به اجرای برنامه‌های تبلیغی پرداخته است و چندی پیش در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب نیز دو اثر «قاسم دوران» و «ایران» را اجرا کرده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha