بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) فرصتی برای تشویق مردم در انتخابات ۱۴۰۰
کد خبر: 3971143
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) فرصتی برای تشویق مردم در انتخابات ۱۴۰۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در کرمان، برگزاری این مراسم را فرصتی برای تشویق مردم در انتخابات دانست.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، حسین انجم شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به بحث پیرامون شخصیت والا و بی‌نظیر حضرت امام پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) یک دانشمند متفکر و یک سیاست‌مدار متعهد و یک شخصیتی بی دلیل بود به همین دلیل اندیشه‌های امام راحل (ره) باید در ابعاد مختلف جامعه تبیین شود.

وی با تأکید بر جهانی بودن شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی تصریح کرد: با وجود گذشت سال‌ها از رحلت جانگداز امام هنوز شخصیت ایشان برای جهانیان و حتی برای دوستداران آن حضرت ناشناخته است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: «امام خمینی را کیست که نشناسد کیست که به شایستگی بشناسد.»

انجم شعاع همچنین فرمایشات امام را به‌روز و قابل استفاده برای همه اقشار مختلف مردم دانست و تصریح کرد: وصیت‌نامه حضرت امام (ره) یک الگوی کامل اخلاقی، اجتماعی و رفتاری است که می‌تواند به عنوان یک الگوی کامل برای نسل جوان ارائه شود.

وی، رویکرد شورا را مردمی کردن و مشارکت همه اقشار مختلف مردم در برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همانگونه که مردم به صورت خودجوش در برنامه‌های مذهبی مشارکت دارند باید در ویژه برنامه‌­های ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نیز به‌صورت خودجوش شرکت کنند و رکن اصلی بزرگداشت ارتحال حضرت امام مردم هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به حضور و مشارکت نخبگان و دانشگاهیان در این برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: باید از دانشگاهیان و نخبگان به عنوان کارشناسان و متخصصان در هر چه بهتر و با کیفیت برنامه‌ها و مراسم ملی و مذهبی استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: باید اندیشه و افکار حضرت امام(ره) را درباره انتخابات و انتصاب اصلح برای مردم تبیین کنیم و مردم را برای حضور در انتخابات و پای صندوق‌های راًی، تشویق و ترغیب کنیم که در این مقطع حضور مردم خیلی مهم و حساس است.

انتهای پیام
captcha