توزیع هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سالروز شهادت حاج قاسم
کد خبر: 3938472
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

توزیع هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سالروز شهادت حاج قاسم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: در ایام شهادت سردار سلیمانی هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، امروز سه‌شنبه 11 آذرماه در مراسم رونمایی از 8 دستگاه تنفسی که از محل عواید موقوفات استان  برای اهدا به بیمارستان‌ها تهیه شد، اظهار کرد: امروز کشور درگیر ویروس منحوس کرونا است و شرایط سختی بر مردم کشور در حوزه‌های مختلف ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از همان روز اول برای کمک‌رسانی به مردم و دست‌اندرکاران خط مقدم کرونا تلاش‌های زیادی کرده است، افزود: شرکت در امور خیریه از رسالت‌های اداره کل اوقاف استان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا کارگاه‌های تولید ماسک در تعدادی از بقاع متبرکه و امامزادگان استان راه‌اندازی شد، بیان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا در سه بخش همراه دانشگاه علوم پزشکی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه مردم معتقد به مباحث دینی هستند، تصریح کرد: بسته‌های میان وعده تهیه شد و بین کادر درمان، بیماران و همراهان بیمار در بیمارستان‌های استان در دو مرحله و حدود چهار هزار بسته در بیمارستان‌ها توزیع شده است.

جلالی با بیان اینکه در دهه وقف، غذای تبرکی بین بیماران و کادر درمان استان کرمان توزیع شد افزود: با همکاری سازمان تبلیغات، برای کمک‌رسانی به کادر درمان، اعزام روحانیون جهادی به مراکز درمانی  انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از کادر درمان را در برنامه داریم که در اولین فرصت انجام می‌شود اظهارکرد: تعداد 8 دستگاه کمک تنفسی به مبلغ 350 میلیون تومان تهیه شد. از این تعداد، شش دستگاه به بیمارستان افضلی‌پور و یک دستگاه به بیمارستان سیدالشهدای شهر کرمان اهدا شد.

وی با بیان اینکه در آستانه سالروز شهادت شهید سلیمانی هستیم و طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا در کشور و استان کرمان در حال اجرا است افزود: در ایام شهادت سردار، هفت هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هر بسته را حداقل 300 هزار تومان، بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود. اهدای این بسته‌ها در کنار طرح اطعام انجام خواهد شد. همچنین برنامه‌ریزی پخت و توزیع برای تهیه و توزیع بیش از 10 هزار پرس غذا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha