تروریست‌ها و آمریکایی‌ها منتظر فخری‌زاده‌های جوان ما باشند
کد خبر: 3937985
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

تروریست‌ها و آمریکایی‌ها منتظر فخری‌زاده‌های جوان ما باشند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تروریست‌ها و آمریکایی‌ها منتظر فخری‌زاده‌های جوان ما باشند، افزود: ما خواستار انتقام سخت شهیدانمان از دشمنان هستیم.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از سپاه ثارالله کرمان، رضا اسماعیل‌کاخ مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آمریکا و اسرائیل هیچ وقت دست از نفاق و دشمنی بر نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه هنوز یک‌سال از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نگذشته بود که شهید فخری زاده را ترور کردند افزود: بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب آمریکا رو به افول است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تروریست‌ها و آمریکائی‌ها منتظر فخری‌زاده‌های جوان ما باشند، افزود: ما خواستار انتقام سخت شهیدانمان از دشمنان هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن بداند با شهادت دانشمندان علمی کشور جریان علم و دانش متوقف نخواهد شد بیان کرد: دشمن بداند بسیجیان ما با توسعه علم و دانش راه شهدا را ادامه خواهند داد.‌

‌اسماعیل‌کاخ با بیان اینکه انتقام سخت باید پاسخ ترورکنندگان باشد و این انتقام در اولین فرصت انجام شود، اظهارکرد: مردمی که عاشورا و امام حسین(ع) دارند از شهادت نمی‌ترسند.

انتهای پیام
captcha