محکومیت ترور شهید «محسن فخری‌زاده» از سوی امام جمعه و استاندار کرمان
کد خبر: 3937713
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

محکومیت ترور شهید «محسن فخری‌زاده» از سوی امام جمعه و استاندار کرمان

امام جمعه و استاندار کرمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت این دانشمند عرصه دفاعی را تهنیت و تسلیت گفتند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و علی زینی‌وند استاندار کرمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت دانشمند عرصه دفاعی را تهنیت و تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین قربانی تروریسم دولتی در جهان بوده و استفاده از حربه ترور از حیث انسانی، حقوقی و باورهای دینی غیرقابل قبول، مطرود و محکوم است.

ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از ناتوانی کامل دشمنان استقلال ایران اسلامی در برابر عزم ملت‌ آگاه و غیور ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است.

بدون شک، مردم بصیر ایران اسلامی و فرزندان توانمند آنان در راه اعتلا و پیشرفت کشور و دستیابی به بالاترین مراتب علمی و فناوری مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند کرد و چنین رفتارهای خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند بلکه شمیم معطر مجاهدت علمی در فضای میهن عزیزمان پراکنده و در پیمودن این راه مصمم تر خواهیم شد.

ابنجانبان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای عرصه فناوری‌های دفاعی، همراه با ملت آزاده ایران اسلامی، با آرمان‌های امام راحل عظیم‌ شأن و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و تداوم راه پر افتخار شهیدان عزیز تجدید پیمان می‌بندیم».

انتهای پیام
captcha