مراسم وداع با پیکر آیت‌الله جعفری در کرمان برگزار شد
کد خبر: 3936805
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

مراسم وداع با پیکر آیت‌الله جعفری در کرمان برگزار شد

مراسم وداع با پیکر آیت‌الله سیدیحیی جعفری، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان کرمان، شب گذشته با رعایت شیوه‎نامه‌های بهداشتی در کرمان برگزار شد.

وداع با پیکر آیت الله جعفری در کرمان برگزار شدبه گزارش ایکنا از کرمان، مراسم وداع با پیکر آیت‌الله سیدیحیی جعفری، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شب گذشته با رعایت شیوه‎نامه‌های بهداشتی در کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور شماری از مسئولان استانی و روحانیان در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد، قاریان قرآن به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم در حاشیه این مراسم با تبیین ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله جعفری، گفت: شخصیت آیت‌الله جعفری برای مردم کرمان، شخصیتی نستوه، عالمی برجسته و روحانی مبارز بود و رحلت وی سنگین و خدماتش برای همیشه در ذهن مردم ولایتمدار کرمان ماندگار است.

همچنین حجت‌الاسلام و‌المسلمین علیدادی سلیمانی، دیشب با حضور در منزل مرحوم آیت‌الله سیدیحیی جعفری، ضمن ابراز همدردی با خانواده وی، از آنان دلجویی کرد.

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله جعفری امروز دوشنبه، 3 آذرماه ساعت 9 صبح از مصلی با حضور خانواده و جمعیت بسیار محدود به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، در پی درگذشت آیت‌الله سیدیحیی جعفری ضمن ارسال پیام مشترک از سوی حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی‌وند استاندار کرمان دو روز عزای عمومی در استان کرمان اعلام شد.

انتهای پیام
captcha