احداث مسکن مددجویان کمیته امداد به همت بسیجیان جهادی
کد خبر: 3936801
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

احداث مسکن مددجویان کمیته امداد به همت بسیجیان جهادی

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه احداث مسکن برای مددجویان از سوی بسیج و گروه‌های جهادی نیز در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است گفت: کمتر از یک‌ماه از تفاهم‌نامه بسیج با کمیته امداد برای ساخت مسکن مددجویان می‌گذرد که پس از این حرکت، گام بزرگی برداشته شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان عصر روز گذشته، 2 آذرماه در مراسم افتتاح پروژهای مسکن و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در جنوب استان کرمان با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تهیه و توزیع کمک مؤمنانه در دستور کار مردم، سپاه و بسیج قرار گرفت که جای قدردانی دارد، اظهار کرد: بسیح مولود انقلاب است و بیشتر از هر نهادی در این بحث وارد شد.

وی با اشاره به اینکه احداث مسکن برای مددجویان از سوی بسیج و گروه‌های جهادی نیز در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است، افزود: کمتر از یک‌ماه از تفاهم‌نامه بسیج با کمیته امداد برای ساخت مسکن مددجویان می‌گذرد و گام بزرگی تاکنون برداشته شده است.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه برای سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی تعدادی از این واحدها آماده افتتاح خواهد شد و عزم جدی برای ساخت مدد‌جویان وجود دارد، بیان کرد: ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در اولویت برنامه‌های امداد است.

صادقی یادآور شد: حدود سه بار به محضر سردار سلیمانی رسیدم و مشکلات کمیته امداد استان کرمان را برای ایشان بیان کردم، در ملاقات آخری که با ایشان که در خانه پدری سردار در روستای قنات‌ملک داشتیم، حاج قاسم در زمان خداحافظی گفت این کوه و دشت همه نعمت و برکت خداوند است که می‌شود از آن شغل برای مردم تولید کرد و تلاش کنید.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های ناشناخته‌ای در استان کرمان وجود دارد که نتوانستینم از آنها استفاده کنیم، اظهارکرد: امروز تحریم یک برکت است تا روی پای خود بایستیم و باید از این تهدید مانند حاج قاسم فرصت ایجاد کنیم.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه در جنوب استان کرمان با مشکل تأمین زمین برای ساخت مددجویان روبه‌رو هستیم و در حال حاضر 100 قطعه زمین در روستاها لازم است تأکید کرد: بسیج سازندگی استان کرمان پای کار است و با همکاری و هم‌افزایی می‌توانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

انتهای پیام
captcha