تشریح افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان
کد خبر: 3936799
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

تشریح افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان، هزار پروژه آماده افتتاح در دست دارد که 50 درصد آن در هفته بسیج و مابقی در ایام سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان، عصر روز گذشته، 2 آذرماه در مراسم افتتاح پروژهای مسکن و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در جنوب استان کرمان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهدای بزرگی در جنوب استان کرمان در دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند و ما امروز مدیون خون شهدا در تمام عرصه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیشترین فرماندهان ما از منطقه جنوب استان کرمان بودند، افزود: شهدا با ولایت‌باوری کامل در جبهه‌ها حاضر شدند و اجازه ندادند حرف ولی امر مسلمین روی زمین بماند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خدمت به مردم رسالت جدی همه است و شهدا راه را برای ما روشن کردند، بیان کرد: دشمن به دنبال نا امیدی مردم است و نباید به سادگی از کنار مردم بگذریم چرا که امروز هر کس به سادگی از کنار مشکلات مردم بگذرد، انقلابی نیست.

وی با بیان اینکه مردم پای این انقلاب ایستاده و 41 سال از امامین انقلاب اطاعت کردند، تصریح کرد: مردم انقلاب اسلامی ایران را تثبیت کردند و با حضور باشکوه خود در تشییع جنازه پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی انقلاب را دوباره زنده کردند.

معروفی با اشاره به اینکه هر چه بیشتر جلو می‌رویم بیشتر به حقیقت حرف امام می‌رسیم که فرمود، مردم عصر ما از مردم زمان رسول‌الله بهتر هستند، اظهار کرد: حاج قاسم عصاره انقلاب اسلامی و تربیت شده ولایت است و حتی شهادت او برای مردم برکت و نعمت بود.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم باعث شد قلبهای مرده دوباره در کنار انقلاب قرار بگیرد و جان تازه‌ای بگیرند، افزود: شهید سلیمانی آنچه انجام داد دستور دین و قرآن بود و گوش به فرمان ولی بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خدا حاج قاسم را برای همیشه تاریخ ماندگار کرد، گفت: امروز بسیج و سپاه مرجع مردم هستند و نمی‌توان، مدیر و فرمانده باشیم اما پناهگاه مردم نباشیم.

وی با بیان اینکه خدکت به مردم را وظیفه خود می‌دانیم در تشریح افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان، اظهارکرد: هزار پروژه آماده افتتاح است که 50 درصد آن در هفته بسیج و مابقی آن در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی افتتاح می‌شود.

معروفی از افتتاح 86 واحد مسکونی که با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی ساخته شده است در هفته بسیج خبر داد و گفت: یک مسجد و یک خانه عالم و یک واحد سالن ورزشی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به سه روستا و ساخت 275 چشمه بهداشتی و حمام افتتاح شد افزود: این پروژه‌ها با اعتبار 9 میلیارد و 100 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع 14 هزار و 300 بسته معیشتی با اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون تومان در هفته بسیج بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: در این هفته 50 سری جهیزیه کامل با اعتبار یک میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی تأکید کرد: 86 طرح اقتصاد مقاومتی که 239 نفر اشتغال‌زایی داشته است نیز با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در هفته بسیج امسال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
captcha