حاج قاسم مکتب امامین انقلاب اسلامی را عملیاتی کرد
کد خبر: 3936431
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
معروفی:

حاج قاسم مکتب امامین انقلاب اسلامی را عملیاتی کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه زمان و مکان حاج قاسم را در هیچ کجا متوقف نکرد و به مشکلات مردم نگاه سیاسی و جناحی نداشت گفت: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب اسلامی را عملیاتی کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز شنبه، 1 آذرماه در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: هر چه بیشتر در زندگی حاج قاسم سیر کنیم به فضائل بیشتری خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه حاج قاسم مصونیت خود را از الگوهای بزرگ دارد و این موضوع را بارها تکرار کردند که الگوهای بزرگ خوب را در زندگی خود بگیرید، افزود: اگر شخصیت‌های بزرگ صدر اسلام را بررسی کنیم، می‌بینیم که صداقت ابوذر، امانت سلمان، خضوع و اقتدار مالک، بصیرت عمار، وفا و شجاعت حضرت عباس(ع)، ولایتمداری میثم تمار و انتقام جویی مختار همه در وجود حاج قاسم بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه حاج قاسم تربیت شده مکتب وحی و نهضت عاشورا است، بیان کرد: حاج قاسم حقیقت انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ایشان به مکتب اشاره کردند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه زمان و مکان حاج قاسم را در هیچ کجا متوقف نکرد و به مشکلات مردم نگاه سیاسی و جناحی نداشت، تصریح کرد: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب اسلامی را عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است تا ارزش‌های اسلامی از جمله مقاومت جهاد و شهادت را از ما بگیرد اظهارکرد: کشوری که جهاد و شهادت و مقاومت نداشته باشد هیچ چیز ندارد و خود به خود شکست خواهد خورد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه استکبارستیزی ملت ایران است که آنها را در دنیا متمایز کرده و به این واسطه در دنیا عزتمند هستند، گفت: خروجی جشنواره فیلم مقاومت باید ترویج فرهنگ مقاومت باشد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه حاج قاسم چهل سال از عمر با برکت خود را در مسیر جهاد و شهادت گذراند و مقاومت کرد، گفت: این تفکر شهادت طلبی و مجاهدت حاج قاسم باید توسط هنرمندان ما هنرمندانه ترویج داده شود.

انتهای پیام
captcha