مسئولان به‌صورت جهادی برای رفع مشکلات کشور فعالیت کنند
کد خبر: 3928930
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

مسئولان به‌صورت جهادی برای رفع مشکلات کشور فعالیت کنند

امام جمعه کرمان با بیان اینکه معمولی کارکردن و اداری کارکردن نشانه فاصله گرفتن از دوران اول انقلاب و دفاع مقدس است، گفت: امروز همه مسئولان باید با تمام توان و به‌صورت جهادی برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان عصر دیروز دوشنبه، 21 مهرماه در دیدار سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی و عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با وی گفت: استان کرمان استان مقاومت و زادگاه سردار سلیمانی، سیدالشهدای جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه متأسفانه یکی از مشکلات کشور عدم استفاده از داشته‌های خودمان است، افزود: در سطح مادی و معنوی ظرفیت‌های عظیمی داریم اما در عرضه آن به دنیا موفق نبوده‌ایم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه معمولی کارکردن و اداری کارکردن نشانه فاصله گرفتن از دوران اول انقلاب و دفاع مقدس است، تأکید کرد: امروز همه مسئولان باید با تمام توان و به‌صورت جهادی در راستای رفع مشکلات کشور فعالیت کنند.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه جهادی کار کردن نسخه عملیاتی موفقیت کشور در تمام عرصه‌هاست، تصریح کرد: کرمان به‌دلایل مختلف استان مهمی است و نیاز به نگاه ویژه و حمایتی دارد.

وی با تأکید به اینکه ظرفیت‌های بسیار بزرگی در استان کرمان وجود دارد که با هم‌افزایی می‌توان آن‌ها را بالفعل کرد، اظهار کرد: روستاهای دورافتاده‌ای داریم که محرومیت دارند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه جمعیت عشایری استان کرمان مشکلات زیادی دارند، بیان کرد: 110 هزار نفر جمعیت عشایر استان است که بیش از هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد و کارآفرینی برای آن‌ها یک اصل است، یادآور شد: استان کرمان استانی پهناور است و در نقاط مختلف وضعیت آب‌وهوایی متفاوتی دارد.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه طرح اشتغالزایی در استان کرمان باید متناسب با هر منطقه بررسی و اجرایی شود، تأکید کرد: به فعالیت‌های بسیج سازندگی و کمیته امداد در کشور و استان کرمان امیدوار هستیم.

انتهای پیام
captcha